به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم گفت: این واحدها به پنج خانواده دارای 2 و سه معلول و 2 خانواده زن سرپرست واگذار شد.
امید قادری افزود: بهزیستی برای احداث هر واحد مسکونی به خانواده چند معلوله مبلغ 300 میلیون ریال بصورت بلاعوض همراه با انشعابات آب، برق و گاز بصورت رایگان پرداخت و واگذار می کند.
وی تصریح کرد: برای خانواده های یک معلوله و زن سرپرست خانوار نیز بهزیستی مبلغ 100 میلیون ریال بصورت بلاعوض و انشعابات آب، برق و گاز نیز بصورت رایگان پرداخت می شود.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین از تدبیر دولت تدبیر و امید برای برقراری مستمری 9 هزار خانوار پشت نوبتی در سال جاری خبر داد و گفت: این موضوع در بودجه سال 97 پیش بینی شده و اجرایی می شود.
قادری همچنین از افزایش مستمری خانواده های زیرپوشش بهزیستی همچون کارگران و کارمندان از امسال خبر داد و گفت: از این پس براساس افزایش اعلام شده حقوق و مزایای سالیانه کارمندان و کارگران، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هم افزایش مستمری خواهند داشت.
وی افزود: در سال جاری نیز مستمری مددجویان این سازمان 14 درصد افزایش داشته است که براساس آن مستمری خانواده های یک نفره 150 هزار تومان، 2 نفره 250 هزار تومان، سه نفره 350 هزار نومان و چهار نفره 430 هزار تومان و پنج نفره 536 هزار تومان خواهد بود.
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خاطرنشان کرد که افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) طی 12 سال گذشته برای اولین بار اتفاق افتاده است که به همت دولت تدبیر و امید انجام شد.
به هنگام افتتاح این واحدهای مسکونی سید نجیب میرانی معاون فرماندار پاوه با قدردانی از زحمات کارکنان بهزیستی گفت: خدمت به مددجویان بهزیستی به ویژه معلولان عبادت بزرگی است که شامل هر کسی نمی شود.
از جمعیت 61 هزار نفری شهرستان پاوه که در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد، 2 هزار و 500 نفر زیرپوشش اداره بهزیستی هستند.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.