به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'حسین براری' روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران یگان امداد به واسطه اقدام های اطلاعاتی از فعالیت یک کارگاه غیرمجاز تولید مواد آرایشی با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران در نهایت کارگاه مورد نظر را در یکی از محله های شهر کرمانشاه شناسایی و پس از ورود به آن یک متهم را دستگیر و مقدار 43 هزار و 119 قلم لوازم آرایشی غیرمجاز، یک دستگاه چاپ آرم جعلی و چندین آرم جعلی را کشف کردند.
سرهنگ براری یادآور شد: متهمان در این کارگاه لوازم آرایشی غیرمجاز را تولید و آرم صادراتی 'شبنم' را نیز به صورت جعلی بر روی جلد محصولات چاپ می کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآور همچنین با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است، گفت: اقدام های اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر عوامل دخیل در پرونده همچنان ادامه دارد.

** کشف 44 فقره سرقت در کرمانشاه
فرمانده انتظامی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در 48 ساعت گذشته اشاره و اظهار کرد: در این مدت 44 فقره سرقت در نقاط مختلف این شهرستان کشف شد.
سرهنگ براری با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه موفق به دستگیری 21 سارق شدند، افزود: از مجموع 44 فقره سرقت کشف شده، 20 مورد مربوط به سرقت قطعات خودرو، 10 مورد مربوط به وسایل داخل خودرو و مابقی مربوط به سایر عناوین سرقت بوده است.
وی دستگیری 19 خرده فروش و سه نفر قاچاقچی مواد مخدر را از دیگر دستاوردهای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه برشمرد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: در این طرح همچنین 35 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ براری در پایان با اشاره به کاهش آمار سرقت در کرمانشاه، یکی از دلایل این امر را استفاده از نگهبانان محله و پلیس های افتخاری عنوان کرد.
شهرستان کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.