فرامرز اکبری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از ظهر امروز ماموران نیروی انتظامی در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان مسلح که با یک دستگاه خودروی نیسان اقدام به حمل سوخت قاچاق می کردند در حد فاصل قصرشیرین به سرپل ذهاب درگیر شدند.
وی اظهار کرد: قاچاقچیان در این درگیری مامور انتظامی را به شهادت رساندند و در حین تعقیب و گریز با یک خودروی سواری که در حاشیه جاده توقف کرده بود، برخورد کردند و راننده این خودرو نیز در این حادثه مجروح شد.
فرماندار قصرشیرین بیان کرد: یکی از قاچاقچیان نیز در این درگیری مجروح شد و تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری نیز از سوی پلیس ادامه دارد.
اکبری اضافه کرد: راننده مجروح نیز بلافاصله توسط دستگاه های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.
برخی افراد سودجو در مسیر کمربندی قصرشیرین اقدام به فروش سوخت به صورت غیرقانونی به رانندگان تانکرهای عراقی می کنند.
شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این 2 مرز انجام می شود.
روزانه 800 دستگاه کامیون کالاهای صادراتی به طور میانگین از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و همچنین 500 دستگاه کامیون کالا از طریق مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی عراق (بخش مرکزی) صادر می شود.
همچنین روزانه به طور میانگین 500 دستگاه تانکر سوخت رسان عراقی و ایرانی از مبدا اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان به مقصد بنادر جنوبی کشورمان، وارد خاک جمهوری اسلامی ایران می شود.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.