دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان لحظاتی پیش وارد فرودگاه کرمانشاه شد.

به گزارش ایلنا، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان لحظاتی پیش، به همراه هیاتی از وزیران و همراهان وارد کرمانشاه شد.

برنامه های رئیس جمهور در این سفر یک روزه افتتاح راه آهن غرب یکی از بزرگترین پروژه های ملی، دیدار با مردم زلزله زده سرپل ذهاب و همچنین حضور در شورای اداری استان کرمانشاه است.

در این سفر زنگنه وزیر نفت، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات، حجت الاسلام شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحمانی فضلی وزیر کشور، نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، انصار معاون رئیس جمهور رئیس سازمان اداری و استخدامی و تابش رئیس بنیاد مسکن، رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

روحانی در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه و در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که آخرین سفر استانی‌ام در سال ۹۶ به استان کرمانشاه است. البته پیش از این در آبان ماه و در روزهای اولیه وقوع زلزله که مردم دچار مشکلات و رنج ناشی از آن بودند به این استان سفر کردم.

رئیس جمهور اظهار داشت: در این سفر از مناطق زلزله زده بازدید می‌کنیم و در جریان این بازدید، رسیدگی به امور مردم، بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی برای تکمیل آنها و سامان دادن به زندگی مردم مد نظر خواهد بود.

روحانی با بیان اینکه دیدار با مردم قهرمان‌پرور و مرزدار کرمانشاه همواره برای ما مغتنم است، گفت: امروز در شورای اداری استان، برنامه‌هایی که در راستای رشد و توسعه استان قرار است در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹  اجرا شوند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح راه‌آهن کرمانشاه افزود: راه‌آهن کرمانشاه آرزوی دیرینه و طولانی مدت برای مردم این استان بوده که امیدواریم با افتتاح آن، گامی خوب در راستای توسعه و آبادانی استان برداشته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.