داریوش جودکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به تشدید نظارت و کنترل بر استان به ویژه بازار و محل های خرید اشاره کرد و افزود: طرح ویژه نوروزی کنترل و نظارت با هم افزایی و همکاری دستگاه های نظارتی تا 15 فروردین ادامه دارد.
به گفته او، در این طرح بازرسان تعزیرات از ساعت 8 صبح تا 20 شب بر بازار استان نظارت دارند.
او تصریح کرد این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی کشیک دارد و آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی است.
وی در ادامه اظهار کرد: این اداره کل همگام با بازرسان دستگاه های نظارتی در قالب کارگروه گشت مشترک با خودروهای یکدست از صبح تا پاسی از شب در سطح شهر به ویژه بازار و محل های خرید فروشگاهی نظارت دارند.
وی اظهار کرد: مردم و میهمانان استان می توانند در صورت مشاهده تخلفات، شکایات خود را علاوه بر اعلام به تلفن سه رقمی 135 با سامانه پیامکی 300000135 نیز در میان بگذارند.
جودکی افزود: جاذبه های تفریحی، تاریخی و فرهنگی استان کرمانشاه این قابلیت را دارد که پذیرای مسافران و میهمانان نوروزی باشد و مسئولان واحدهای صنفی با رعایت حقوق مصرف کنندگان و سودهای مصوب و همچنین نصب قیمت سعی کنند خاطره خوشی از مسافرت ها بر جا بماند.
بیش از 80 هزار واحد صنفی اکنون در استان کرمانشاه فعال است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت و 32 شهر و 2 هزار و 600 روستا دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده است که تاکنون بیش از 2 هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.
سال گذشته نزدیک به 2 میلیون نفر گردشگر از استان کرمانشاه دیدن کردند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.