علی اصغر بهمنی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میوه شب عید در 178 مرکز ثابت و سیار از 22 اسفند در سراسر استان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: با توجه به تجربه های گذشته مقدار میوه در نظر گرفته شده برای شب عید استان کرمانشاه کافی است چرا که سال قبل با مازاد میوه مواجه شدیم.
بهمنی پور همچنین به قیمت میوه های شب عید در استان نیز اشاره و اظهار کرد: هر کیلوگرم سیب (قرمز و زرد) با قیمت 20 هزار ریال و هر کیلوگرم پرتغال نیز با قیمت 15 هزار ریال در اختیار مردم قرار می گیرد.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در ادامه به وضعیت توزیع مرغ منجمد نیز اشاره و اظهار کرد: 630 تن برای ایام نوروز در نظر گرفته شده و با قیمت 58 هزار ریال در سردخانه و 62 هزار ریال در سطح بازار شهر کرمانشاه به فروش خواهد رسید.
وی تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد در شهرستان های استان کرمانشاه نیز به دلیل بعد مسافت، 63 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
بهمنی ‌پور همچنین از توزیع 83 تن تخم مرغ در بین مردم با نرخ مصوب دولتی خبر داد و گفت: هر شانه تخم مرغ با قیمت 116 هزار ریال در سردخانه و 126 هزار ریال در بازار به دست مردم می رسد.
وی در پایان گفت: توزیع اقلام مورد نیاز شب عید در فروشگاه‌های زنجیره ‌ای، فروشگاه ‌های کارمندی و کارگری و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم تنظیم بازار صورت می گیرد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 600 روستا است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.