به گزارش خبرنگار ایرنا، این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری کرمانشاه ساخته می شود، گفت: این بازارچه در یک طبقه و در قالب 400 غرفه ساخته می شود و برای بهره برداری از آن 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
سرمایه گذار بخش خصوصی این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این میزان اعتبار توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تامین می شود، افزود: با بهره برداری از این بازارچه حداقل برای یک هزار نفر شغل ایجاد می شود.
مقدم صبوری، به سهم 40 درصدی شهرداری و 60 درصدی بخش خصوصی در این طرح نیز اشاره کرد و گفت: زمین این طرح مربوط به بخش خصوصی است و شهرداری کرمانشاه برای اجرای آن، مجوز تجاری صادر کرده است.
این کارآفرین در ادامه با بیان اینکه منتظر مجوز شروع به کار از طرف شهرداری برای آغاز فعالیت اجرایی این طرح هستیم، گفت: اگر شهرداری مجوز را صادر کند اول سال آینده فعالیت اجرایی را شروع می کنیم.
صبوری اظهار کرد که در نظر داریم در این طرح، غرفه هایی را برای فعالیت های فرهنگی نیز در نظر بگیریم.
وی بازه زمانی ساخت این بازارچه را حدود پنج ماه دانست و گفت: غرفه های بازارچه در متراژ 10 تا 20 متر ساخته می شود.
به گفته او دراین بازارچه رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، مکان انتظامات و سایر بخش های خدماتی و تجاری در نظر گرفته شده است.
وی گفت: شهرداری برای ساماندهی میادین میوه و تره بار موجود در منطقه دولت آباد پیشنهاد ایجاد بازارچه ای در این منطقه را به بنده به عنوان مالک زمین داد که با آن موافقت کردم.
این سرمایه گذار در ادامه به پیش بینی ساخت پارکینگ در سه هزار مترمربع در محل بازارچه نیز اشاره کرد و گفت: با موافقت شهرداری تصمیم به ساخت پارکینگ طبقاتی دارم.
صبوری همچنین اظهار کرد که در محل بازارچه همچنین 9 هزار مترمربع زمین به فضای سبز و بخشی نیز به مکان بازی برای کودکان اختصاص داده می شود.
از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه، یک میلیون نفر در شهر کرمانشاه سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.