رضا بزرگیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: فرهان سلیمی و جواد یاری 2 ورزشکار کرمانشاهی هستند که در مسابقات کارگران جهان با قرار گرفتن بر سکوی سوم موفق به کسب مدال برنز شدند.
وی خاطرنشان کرد: سلیمی نماینده وزن 57- کیلوگرم و یاری نماینده وزن 91+ کیلوگرم کشورمان در مسابقات کارگران جهان بودند.
بزرگیان خاطرنشان کرد: پژمان وحیدی پور، میعاد تارخ ، یونس امیری، مهرداد امینی، رسول خالصه و محمد مهدی خدامرادی دیگر ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات قهرمانی کارگران جهان بودند که از کسب مدال باز ماندند.
رئیس هیات ورزش های رزمی استان کرمانشاه یادآور شد: رقابت های قهرمانی کارگران جهان با حضور بیش از 120 ورزشکار از کشورهای مختلف برگزار شد.
وی در پایان گفت: انگلیس، عراق، لبنان، سوئد، ترکیه، آلمان، رومانی، سوئیس، ژاپن و چین از جمله کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها بودند.
تیم ملی کیک بوکسینگ کارگران ایران با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز به مقام اول تیمی جهان دست پیدا کرد.

**درخشش قایقرانان کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی آب های آرام بانوان
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از برگزاری تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان در بخش های 250 و 500 متر در بخش های کانو و کایاک در دریاچه آزادی تهران خبر داد و گفت: این رقابت ها با درخشش قایقرانان کرمانشاهی همراه بود.
محمد سهراب بیگ در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: در کانوی یکنفره 250 متر هیوا افضلی از کرمانشاه با زمان یک دقیقه و 2 ثانیه و 50 صدم ثانیه اول شد و فاطمه کرمجانی دیگر قایقران کرمانشاهی نیز با ثبت رکورد یک دقیقه و پنج ثانیه و 49 صدم ثانیه دوم شد.
وی ادامه داد: در کانوی یک نفره 500 متر نیز هیوا افضلی بار دیگر با زمان 2 دقیقه و 20 ثانیه و 64 صدم ثانیه عنوان نخست را کسب کرد و 2 ورزشکار گیلانی نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.