به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم ورزشی استان در هفته گذشته پایان اردوی آمادگی تیم ملی ورزش های سه گانه کشور در کرمانشاه بود که در این اردوی 2 هفته ای، هشت ملی پوش از جمله سه ورزشکار کرمانشاهی حضور داشتند.
ملی پوشان تیم سه گانه ایران که خود را برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا آماده می کنند برای تمرین شنا و دو از مجموعه ورزشی آزادی استفاده کردند و برای تمرین دوچرخه سواری، مسیر فرودگاه تا بیستون را رکاب زدند.
ورزش سه گانه شامل 1500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دو می شود.

**آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان کشور شد
تیم آذربایجان شرقی در مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، توانست مقام قهرمانی را کسب کند، تیم کرمانشاه دوم شد و تیم های قزوین و مازندران نیز مشترکا سوم شدند.
مسابقات بخش انفرادی نیز در رده های سنی 40 تا 50 سال، 50 تا 60 سال، 60 تا 64 سال، 65 تا 69 سال، 70 تا 74 سال و 75 سال به بالا برگزار شد که به ترتیب رمضانعلی محمودی از خراسان رضوی، شهریار نامور از آذربایجان شرقی، جلیل محمدزاده از خراسان رضوی، رحیم غازی آذری از خراسان رضوی، صمد جاوید از آذربایجان شرقی و سهراب طاهریان از البرز عنوان نخست را کسب کردند.

**سه مدال نقره و برنز حاصل تلاش بوکسورهای کرمانشاهی در فستیوال نونهالان کشور
مدیر تیم های بوکس کرمانشاه با اشاره به حضور تیم نونهالان استان در فستیوال بوکس نونهالان کشور گفت: 2 مدال نقره و یک برنز حاصل تلاش آینده سازان بوکس کرمانشاه در این رقابت ها بود.
اسفندیار محمدی افزود: محمدرسول حیدری و آرمین امیریان موفق به کسب مدال نقره و میلاد قاسمی نیز یک مدال برنز برای کرمانشاه کسب کردند.

**تیم هندبال کرمانشاه مقام سوم مسابقات هندبال دسته سه کشور را کسب کرد
سرپرست تیم هندبال استان کرمانشاه از کسب مقام سومی این تیم در رقابت های منطقه 2 لیگ دسته سه باشگاه های کشور به میزبانی شهرکرد خبر داد و گفت: در پایان دور مقدماتی رقابت های هندبال دسته سه باشگاه های منطقه 2 کشور، تیم های شهدای مدافع حرم کرمانشاه، سپیدان شهرکرد، پاسارگاد فارس و نفت امیدیه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
میلاد صفری اظهار کرد: .در این مرحله تیم کرمانشاه مقابل سپیدان شهرکرد قرار گرفت و با حساب 30 بر 26 نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت و در این مرحله توانست با نتیجه 35 بر 27 پاسارگاد فارس را شکست داده و بر سکوی سوم بایستد.
در دیدار فینال نیز تیم سپیدان شهرکرد با برتری 28 بر 21 مقابل نفت امیدیه بر سکوی قهرمانی منطقه جنوب کشور تکیه زد.

**سه کشتی کیر کرمانشاهی در مسابقات بین المللی جام یادگار امام (ره) حضور می یابند
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از حضور سه کشتی گیر نوجوان کرمانشاهی در مسابقات بین المللی جام یادگار امام (ره) در بخش های آزاد و فرنگی خبر داد و گفت: در بخش آزاد که سه تیم از کشورمان به عنوان تیم های الف، ب و توسعه شرکت می کنند، محمدرضا قیاسی تنها کشتی گیر کرمانشاهی وزن 80 کیلوگرم است که در تیم الف ایران حضور دارد.
منصور کیانی افزود: چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان تحت عنوان جام یادگار امام (ره) روزهای 17 و 18 اسفند در شهر اراک برگزار می شود.
وی همچنین در خصوص مسابقات بخش فرنگی نیز گفت: حسین رنجبرپور کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم استان در ترکیب تیم توسعه کشورمان حضور خواهد داشت.
کیانی گفت: همچنین امیر حسین نریمانی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی وزن 45 کیلوگرم نیز به عنوان نفر ذخیره در تیم توسعه حضور دارد.
وی در پایان اظهار داشت: چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) روزهای 24 و 25 اسفند ماه در شهر قم برگزار می شود.

**بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی به مسابقات جهانی سوئد اعزام می شود
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه گفت: ترکیب تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران برای حضور در مسابقات جهانی سوئد اعلام شد که نام ندا شهسواری بانوی کرمانشاهی نیز در این ترکیب به چشم می خورد.
بهرام کنجوری اظهار کرد: مهشید اشتری، ندا شهسواری، مریم صامت، صبا صفری و پریناز حاجیلو پنج بانوی ملی پوش پینگ پنگ کشور هستند که در مسابقات جهانی که از 10 تا 16 اردیبهشت سال آینده به میزبانی استکهلم سوئد برگزار خواهد شد، به میدان خواهند رفت.
وی یادآور شد: مسابقات جهانی پینگ پنگ با حضور ورزشکارانی از 144 کشور جهان و در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی تیمی برگزار می شود که تیم پینگ پنگ بانوان ایران در دسته دوم مسابقات جهانی در گروه G با تیم های اسپانیا ، پورتریکو، استرالیا، لیتوانی و کوبا همگروه شده است.

**دونده کرمانشاهی در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی آسیا شرکت می کند
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه از قرار گرفتن نام دونده کرمانشاهی در لیست اعزامی تیم دو صحرانوردی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: همایون همتی ورزشکار کرمانشاهی است که به عنوان یکی از پنج ملی پوش کشور در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.

**فوتسالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شد
دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه از دعوت سارا شیربیگی بانوی ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان خبر داد.
امیر دولتشاهی اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از روز شنبه 19 اسفند با حضور 19 بازیکن از 12 استان کشور آغاز و تا روز 28 اسفند ادامه پیدا می کند.
در استان کرمانشاه 65 هزار ورزشکار بیمه شده زیرنظر 460 هیات ورزشی در رشته های مختلف فعالیت می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.