مهدی اژدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شائبه های ایجاد شده در فضای مجازی در روزهای اخیر مبنی بر واگذاری انحصاری نمایشگاه به یک شرکت خاص، نمایشگاه فروش و یا عرضه کالا و محصولات مختلف تا پایان امسال در قصرشیرین برپا نمی شود.
وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه عرضه و فروش کالا در سال آینده نیز منوط به بررسی در کمیته نمایشگاهی شهرستان و با هدف تنظیم بازار خواهد بود.
وی بیان کرد: روال عادی برگزاری نمایشگاه در شهرستان قصرشیرین در سال های قبل، برپایی 2 نمایشگاه در طول سال با عنوان نمایشگاه های بهاره و پائیزه با هدف تنظیم بازار و ویژه بازگشایی مدارس بود که زیرنظر ستاد تنظیم بازار شهرستان انجام می گرفت.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین اضافه کرد که امسال با توجه به ابلاغ وزارت کشور مبنی بر تردد زائر از مرز خسروی در ایام اربعین با هدف ساماندهی خدمات به زائران، اداره صنعت معدن و تجارت اقدام به ساماندهی اصناف و دست فروشان با همکاری مردم کرد تا با برپایی غرفه هایی خدمات مناسبی به زوار انجام شود.
اژدری ادامه داد: با توجه به اینکه مرز خسروی بازگشایی نشد افرادی که اقدام به برپایی غرفه کرده بودند از این نظر ضررهایی را متحمل شدند که با هدف جبران بخشی از خسارت های وارد شده به این غرفه داران، نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و فروش آزاد در دی ماه در قصرشیرین برگزار شد.
وی افزود: اصناف و کسبه شهرستان قصرشیرین باید در راستای خدمت به شهروندان، اقدام به فروش حراج فصلی و فروش فوق العاده اجناس کنند و اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان در این زمینه آماده همکاری است.
شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق، 700 واحد صنفی دارای پروانه کسب دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.