به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند عصر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جهاد کشاورزی و تعاون روستایی برنامه خوبی برای تامین میوه و دیگر اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز دارند که باید اجرایی شود.
وی تاکید کرد: تحت هر شرایطی نباید اجازه دهیم موضوع اقلام مورد نیاز مردم در ایام ‌نوروز افزایش قیمت داشته باشند.
استاندار کرمانشاه خطاب به مسئولان سازمان جهاد کشاورزی گفت: در صورتی که برای تنظیم بازار نیاز به خرید و انبار کردن مقدار بیشتری میوه است، درخواست های خود را ارائه دهید تا مقدار بیشتری خریداری شود.
بازوند ادامه داد: پشتیبانی امور دام نیز برنامه های خوبی را برای تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ ارائه داده و به نظر می رسد در این اقلام نیز با مشکل رو به رو نشویم.
استاندار کرمانشاه از اداره کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خواست که با توجه به نزدیک شدن به ایام ‌نوروز گشت های خود را افزایش دهد و با دقت بر بازار نظارت کند.
بازوند در ادامه این جلسه در رابطه با توزیع مرغ زنده در کرمانشاه گفت: کشتار مرغ غیرمجاز در سطح این شهر یک موضوع استثنایی است و هیچ جای دیگر از کشور به این گستردگی مشاهده نمی شود.
بازوند با بیان اینکه توزیع غیربهداشتی مرغ در سطح شهر کرمانشاه نگرانی های بهداشتی ایجاد می کند، اعلام کرد: گزارش این موضوع در کارگروه سلامت بررسی خواهد شد و در اوایل سال 97 اقدام های عملیاتی در این زمینه را آغاز خواهیم کرد.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.