هومن روشنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تیم های شهدای مدافع حرم کرمانشاه، سپاهان اصفهان، پراتیک رامیان و دانشگاه آزاد تهران در مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با یکدیگر رقابت می کنند.
وی افزود: این رقابت ها روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 بهمن در سرسرای اختصاصی هیات بدمینتون استان کرمانشاه واقع در مجموعه ورزشی شهید اشرفی اصفهانی برگزار خواهد شد.
روشنی ادامه داد: زمان دور برگشت مسابقات که به میزبانی تهران و در محل فدراسیون بدمینتون برگزار خواهد شد، متعاقبا اعلام می شود.
دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه خاطرنشان کرد: صدرا صادقی، امین بشیرزاده، حمید حیدری شفق، سینا ایوانی، مهران شهبازی، رضا شهبازی و پارسا شهبازی نفرات تیم کرمانشاه در دور نهایی رقابت های لیگ برتر بدمینتون را تشکیل می دهند.
وی همچنین در خصوص کادر فنی تیم بدمینتون کرمانشاه، یادآوری کرد: سجاد کولیایی به عنوان سرمربی و فرشاد بشیری به عنوان سرپرست تیم بدمینتون کرمانشاه را در این رقابت ها همراهی می کنند.
روشنی افزود: در پایان دور مقدماتی رقابت ها که آبان ماه امسال بازهم به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، تیم شهدای مدافع حرم استان توانست با کسب 18 امتیاز در کنار اصفهان 12 امتیازی به مرحله نهایی صعود کند.
در استان کرمانشاه حدود 400 ورزشکار زیرنظر هیات بدمینتون فعالیت می کنند که نیمی از آنان را بانوان و نیم دیگر را هم آقایان تشکیل می دهند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.