احمد روشن زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: حسین کیهانی، همایون همتی و محمد چشمه زار سه دونده کرمانشاهی بودند که در روز نخست رقابت های داخل سالن آسیا به رقابت با حریفان پرداختند.
وی ادامه داد: در این میان کیهانی مدال طلا گرفت، همتی صاحب مدال برنز شد و چشمه زار نیز به مقام ششم بسنده کرد.
روشن زاده افزود: در رقابت های ماده 3 هزار متر حسین کیهانی دونده کرمانشاه توانست با زمان هشت دقیقه و 37 ثانیه و 68 صدم ثانیه به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یابد.
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه یاداور شد:در این ماده همایون همتی دیگر دونده کرمانشاهی نیز با ثبت رکورد هشت دقیقه و 38 ثانیه و 97 صدم ثانیه توانست ضمن کسب مقام سوم، مدال برنز را به گردن بیاویزد.
وی گفت: یاسر سالن از کشور قطر نیز با زمان هشت دقیقه و 38 ثانیه و 2 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و مدال نقره گرفت.
روشن زاده در خصوص رقابت های ماده 60 متر نیز گفت: در این بخش محمد چشمه زار دونده کرمانشاهی با ثبت رکورد 6 ثانیه و 72 صدم ثانیه ششم شد.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه یادآوری کرد: حسن تفتیان یکی از دوندگان کشورمان قهرمان شد و ورزشکاران قطر و هند نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی در پایان گفت: پژمان یارولی دیگر دونده کرمانشاهی عضو تیم ملی امروز در ماده 800 متر به مصاف رقبای خود خواهد رفت.
هشتمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی داخل سالن آسیا از روز گذشته (12 بهمن) با حضور 360 ورزشکار از 22 کشور آسیایی به میزبانی تهران آغاز شده و تا عصر روز شنبه 14 بهمن ادامه می یابد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.