به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه ها در زمینه های مختلف عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، خدماتی، درمانی و ... آماده بهره برداری شده اند.
وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از این طرح ها می تواند زمینه اشتغال حدود 230 نفر را در سطح شهرستان کرمانشاه به صورت مستقیم فراهم کند.
رنجبر با اشاره به مهمترین پروژه های قابل افتتاح کرمانشاه در ایام دهه فجر، گفت: گازرسانی به بیش از 40 روستا، بهره برداری از 937 واحد مسکن مهر و آبرسانی به چند روستا از جمله این طرح ها هستند.
فرماندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت دهه فجر امسال از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: هرقدر این برنامه ها و جشن ها با شکوه و کیفیت بالاتری برگزار شود به خنثی کردن هرچه بیشتر توطئه های اخیر دشمنان کمک بیشتری کرده ایم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و امسال نیز برنامه های دهه مبارک فجر با مشارکت خود مردم برگزار خواهد شد تا دشمنان بار دیگر متوجه مردمی بودن انقلاب اسلامی بشوند.
رنجبر گفت: خوشبختانه هر ساله شاهد بهبود و افزایش تعداد جشن های گرامیداشت دهه فجر بوده ایم به گونه ای که طی سالیان اخیر این جشن ها به روستاها و نقاط دور افتاده نیز کشیده شده است.
فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود مشکلاتی نظیر اشتغال در کشور گفت: این مسئله یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت است و همچنان تلاش برای کاهش و رفع آن ادامه دارد.
وی با بیان اینکه شهرستان کرمانشاه نیز از این مشکل بی نصیب نبوده است، به اختصاص یک هزار و 760 میلیارد ریال برای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در استان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: 30 درصد این تسهیلات که با نرخ 6 درصد در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت به شهرستان کرمانشاه اختصاص پیدا کرده است.
رنجبر با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید برای جذب کامل این اعتبارات تلاش کنند، گفت: مدیران همچنین برای جذب سهم جذب نشده سایر بخش ها نیز باید برنامه ریزی کنند.
وی در پایان اظهار کرد: رفع مشکل اشتغال نیازمند همت جدی همه مدیران شهرستان کرمانشاه است و کوتاهی در این زمینه از هیچ مدیری پذیرفته نیست.
شهرستان کرمانشاه با حدود یک میلون نفر جمعیت در سال های اخیر جزو بیکارترین شهرهای کشور بوده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.