سعید احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماه هاست تمرینات خود را به صورت منظم دنبال می کنم و شرایط فعلی که دارم رضایت بخش است.
وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی بسیار بانشاط دنبال می شود، خاطرنشان کرد: تمامی ملی پوشان حاضر در اردو شرایط خوبی دارند و به طور قطع در روزهای آینده به وضعیت بهتری نیز دست پیدا خواهند کرد.
احمدی ادامه داد: بدون شک حضور در مسابقات لیگ جهانی نیاز به حداکثر آمادگی دارد چرا که همه رقبا با حداکثر آمادگی در این رویداد مهم شرکت می کنند.
قهرمان کاراته جهان افزود: رقابت های لیگ جهانی در چند مرحله برگزار می شود که موفقیت در اولین مرحله ان می تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت طی مراحل آینده داشته باشد.
وی گفت: اگر در مرحله اول نتایج خوبی حاصل شود به نوعی از حریفان خود زهر چشم خواهی گرفت و در مراحل بعدی با نوعی ترس مقابلت حاضر می شوند و این یک امتیاز مثبت به حساب می آید.
احمدی در پایان از کاراته ها کاهای ژاپن، فرانسه، صربستان و ونزوئلا به عنوان مهمترین رقبای خود در مسابقات لیگ جهانی یاد کرد.
سعید احمدی، سامان حیدری، هاموت درفشی پور و مهدی خدابخشی در بخش آقایان و پگاه زنگنه به همراه محدثه آقایی در بخش بانوان، کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های لیگ جهانی هستند.
نخستین مرحله از رقابت های لیگ جهانی (کاراته وان) در سال 2018 میلادی طی روزهای سوم تا ششم بهمن ماه به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس برگزار و امتیازات کسب شده ورزشکاران در رده بندی فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو منظور می شود.
هدایت تیم ملی کاراته ایران نیز بر عهده شهرام هروی است و شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی پور نیز به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.