به گزارش ایرنا؛ نیلوفر اختیاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره از روز جمعه اول دی آغاز و تا چهارم ادامه دارد، افزود: در روز افتتاحیه این جشنواره نمایش های قلمبه ها، ماده هفت، زن کشو، ما هم می توانیم، من می خواهم ماه شوم و خان خل خان در تالار انتظار و تالار غدیر کرمانشاه اجراء شد.
وی اظهار کرد: در روز دوم نیز نمایش های فرغونی پر از امید، من یک دوم، پروفسور بالتازار، ساعت 5 شد بابا، ازدواج کوچک، خروس زری و نقش فروش در تالار انتظار و تالار غدیر کرمانشاه به روی صحنه رفت.
وی با اشاره به برنامه اجرای نمایش ها در روز یکشنبه نیز گفت: در روز یکشنبه سوم دی ماه در سومین روز جشنواره نمایش های کوچ، اول شخص مفرد، سمای دستان، ما تنها نیستیم، رونمایی از درد و روزی که هر لب ... به صورت خیابانی و صحنه ای اجراء می شود.
مراسم اختتامیه این جشنواره فردا دوشنبه 4 دی ماه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود.
از بین 128 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، هشت نمایش صحنه ای و 10 نمایش خیابانی از استان های کرمانشاه، لرستان، همدان، ایلام و کردستان توسط هیات بازبینی انتخاب شده است.
دبیرخانه پنجمین جشنواره تئاتر معلولان زاگرس از تیر ماه امسال کار خود را برای بررسی و بازبینی آثار آغاز کرده و در نهایت 18 نمایش در بخش رقابتی جشنواره انتخاب و یک گروه نیز از کردستان عراق به عنوان مهمان در کنار آثار رقابتی از یکم تا چهارم دی نمایش های خود را در شهر کرمانشاه اجرا می کنند.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.