به گزارش خبرنگار ایرنا، در مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق استان کرمانشاه که روز پنجشنبه در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، سعید نصرالهی با کسب 12 رای به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
محسن بیات، مهدی علی خواه و افشین نیک نژاد دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات نجات غریق استان کرمانشاه بودند که پیش از آغاز رای گیری، بیات انصراف خود را اعلام کرد.
نیک نژاد و علی خواه نیز در این مجمع انتخاباتی به ترتیب حائز سه و یک رای شدند تا از کسب ریاست هیات نجات غریق استان کرمانشاه بازمانند.
پیش از این بیژن صیدی به مدت هشت سال ریاست هیات نجات غریق استان کرمانشاه را برعهده داشت.
این مجمع انتخاباتی در حالی برگزار شد که از رسانه های گروهی استان و خبرنگاران کرمانشاه برای پوشش خبری و تصویری دعوت به عمل نیامد.
عدم دعوت از رسانه ها برای پوشش برنامه های ورزشی در حالی رفته رفته تبدیل به یک عادت می شود که برای مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه استان که روز 20 آذر برگزار شده بود نیز از رسانه ها دعوتی نشده بود.
مراسم تقدیر از سه قهرمانی ملی استان کرمانشاه، مسعود حجی زواره (تکواندو)، مریم هاشمی (ووشو) و سونیا گماری (قایقرانی) که به تازگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده اند نیز روز 22 آذر بدون حضور رسانه ها برگزار شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.