به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این دیدار با قدردانی از حرکت وزنه بردار کرمانشاهی، گفت: تقدیم مدال به زلزله زدگان یا به حراج گذاشتن آن به نفع این افراد کاری بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.
آیت الله مصطفی علما ادامه داد: وقتی که ورزشکاری بعد از ماه ها و شاید سال ها تلاش در عرصه های بین المللی مدالی کسب می کند و آن را در حرکتی انسان دوستانه می بخشد، حرکت بسیار زیبایی است و قطعا ارزش بالایی دارد.
او گفت: مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه همچنان نیازمند یاری مردم و هموطنان سخاوتمند هستند و نباید به حال خود رها شوند.
علیرضا ایزدی اخیرا در مسابقات پارآسیایی جوانان که به میزبانی تایلند برگزار شد، در دسته 49 کیلوگرم با ثبت رکورد 132 کیلوگرم صاحب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.
ایزدی با بلند کردن این وزنه، یک کیلوگرم رکورد آسیا و جهان را نیز جابه جا کرد.
علیرضا ایزدی در حاشیه این دیدار با ابراز همدری با زلزله زدگان استان کرمانشاه، اظهار کرد: امیدوارم با تقدیم مدال طلای خود گامی هرچند کوچک در راستای کمک به حادثه دیدگان برداشته باشم.
وی ادامه داد: داغ بزرگی بر دل های زلزله زدگان نشسته است و امروز همه ما وظیفه داریم در کنار آن ها باشیم و در سختی ها فراموششان نکنیم.
ایزدی افزود: خوشحالم با کسب مدال طلای مسابقات پارآسیایی و تقدیم آن به هم استانی های زلزله زده ام توانستم کاری کوچک برای آن ها انجام دهم.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 87 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.