به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا تابش روز دوشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان جوانرود افزود: برای حل مشکلات زلزله زدگان برنامه ریزی کردیم و با برنامه ریزی پیش خواهیم رفت.
وی اظهار داشت: برای ارزیایی مجدد واحدهای مسکونی خسارت دیده و افزایش تعداد کانکس ها برای اسکان زلزله زدگان محدویتی وجود ندارد.
فرماندار جوانرود نیز گفت: ارزیابی مجدد واحدهای مسکونی آسیب دیده و افزایش تعداد کانکس ها از مطالبات مردم زلزله زده این شهرستان است.
آرش لهونی با بیان اینکه چهار روستای شهرستان جوانرود در معرض خطر ریزش سنگ قرار دارند، افزود: حل مشکل این روستاها با استفاده از انفجار و مشکل اسکان آنان از نیازهای ضروری مردم این منطقه است.
سرعت بخشیدن برای ارائه خدمات به مردم و حل مشکلات مستاجران آسیب دیده از زلزله اخیر از دیگر مواردی بود که فرماندار جوانرود به آن ها اشاره کرد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته بیش از 84 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.