سردار منوچهر امان اللهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این قرارگاه تمامی امور انتظامی و امنیتی مربوط به مناطق زلزله زده ساماندهی خواهد شد.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی پس از زلزله با تمام توان و نیرو در منطقه حضوری پررنگ داشت، گفت: یگان ویژه ناجا از چندین استان در کرمانشاه حضور دارند و اکنون پوشش انتظامی کاملی در شهرها، روستاها و جاده ها وجود دارد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مشکل خاص امنیتی در مناطق زلزله زده مشاهده نمی شود، عنوان کرد: ‌در ابتدای کار توزیع اقلام کمک های مردمی ناهماهنگی هایی وجود داشت که همکاران انتظامی به سرعت حاصر شدند و بی انظباتی هایی که افراد محدودی ایجاد کرده بودند، برطرف شد.
سردار امان اللهی ادامه داد: مسئولیت توزیع کمک های مردمی در شهرها بر عهده ارتش و در روستاها بر عهده سپاه است و نیروی انتظامی نیز در توزیع کمک ها در کنار آنها قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: موارد بی نظمی ها مربوط به روز گذشته بودند و از عصر روز گذشته تاکنون اتفاقی هیچ بی نظمی در سطح مناطق زلزله زده مشاهده نشده است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امیدواریم با رفع نواقص سیستم توزیع و توجهی که مردم به مناطق زلزله زده دارند بتوانیم به نحو مطلوبی به آنان خدمات رسانی کنیم.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.