علی محمد زورآوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس بررسی آخرین داده های هواشناسی تا پایان هفته، پدیده غالب در جو استان وزش باد غالباً ملایم و افزایش ابر خواهد بود.
وی افزود: همچنین دمای روزانه و شبانه هوا طی امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) نسبت به روز گذشته بین یک تا سه درجه افزایش خواهد یافت و تا پایان هفته تقریبا تغییر نمی کند.
زورآوند همچنین به دمای هوا در مناطق زلزله زده استان اشاره و اظهار کرد: سرپل ذهاب که متحمل بیشترین خسارت شده دمای امروزش در گرمترین حالت به 25 درجه و امشب در خنک ترین حالت به هشت درجه بالای صفر خواهد رسید، ضمن اینکه فردا نیز دمای این شهرستان به حدکثر 26 درجه و حداقل 9 درجه بالای صفر می رسد.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: قصرشیرین نیز امروز دمای روزانه 28 درجه و امشب حداقل دمای 11 درجه را تجربه می کند و فردا یک درجه به دمای روزانه و شبانه آن افزوده می شود.
وی تصریح کرد: دمای امروز گیلانغرب نیز به 24 درجه و امشب به 9 درجه بالای صفر و فردا نیز به 25 و 10 درجه بالای صفر خواهد رسید.
زورآوند با بیان اینکه ثلاث باباجانی نیز امروز در گرمترین ساعت دمای 21 درجه بالای صفر و امشب در سردترین حالت دمای 6 درجه بالای صفر را تجربه می کند، گفت: فردا نیز دمای روزانه و شبانه هوا در این شهرستان به ترتیب به 22 و 6 درجه بالای صفر خواهد رسید.
معاون هواشناسی کرمانشاه در خصوص دمای هوای امروز شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو نیز گفت: دمای هوا در این شهرستان ها امروز در گرمترین ساعت به ترتیب به 21 و 20 درجه بالای صفر می رسد و انتظار می رود امشب نیز دمای هوای این مناطق به 2 درجه بالای صفر برسد.
وی گفت: در کرمانشاه نیز امروز هوا در گرمترین حالت به 22 درجه و امشب در سردترین حالت به سه درجه بالای صفر خواهد رسید.
طبق اعلام سازمان مدیریت بحران استان کرمانشاه، تعداد کشته های زلزله در استان تاکنون به بیش از 220 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از 2500 نفر فراتر رفته است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.