فرهاد همتی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه تاکنون 109 نفر از شهروندان و روستائیان مصدوم شده اند، گفت: 15 نفر از این افراد به بیمارستانهای مرکز استان انتقال یافته اند و مابقی در شهرستان مورد مداوا و درمان قرار گرفته اند.
وی افزود: واحدهای خسارت دیده بین 30 تا 100 درصد تخریب شده اند و آب شرب شهر گیلانغرب به دلیل کدورت بالای چشمه سراب ناشی از شدت زلزله قطع شده و تمهیدات لازم برای آبرسانی سیار و توزیع آب بسته بندی شده اتخاذ شده است.
وی اظهار کرد: اوضاع تحت کنترل است و ستاد مدیریت بحران شهرستان از شب گذشته تشکیل و پای کار است سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب بر به کارگیری همه امکانات برای سامان دهی وضعیت موجود شهرستان تاکید و ضرورت امدادرسانی بموقع به حادثه دیدگان را خواستار شد.
همتی گفت: ایجاد اردوگاه اضطراری در گیلانغرب در دستور کار قرار گرفته و اکیپ های کارشناسی به مناطق مختلف شهرستان بمنظور برآورد خسارت و همچنین امداد رسانی اعزام شده اند.
وی با بیان اینکه آب و نان و چادر مهمترین اقلام مورد نیاز شهرستان است خواستار امداد رسانی و توجه بیشتر به خانوارهای بی سرپناه شد.
3012/ 7079 /7398 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.