محمدحسین محبی روز شنبه در گفت , گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات کشتی بزرگسالان کشور در 2 گروه 5 تیمی برگزار و تیم کرمانشاه در گروه دوم با تیم های البرز، همدان، لرستان و قزوین همگروه شد.
وی ادامه داد: تیم کرمانشاه در اولین مسابقه خود با نتیجه ' هشت بر 2 ' البرز را از پیش رو برداشت و در دیدار دوم نیز '9 بر یک' قزوین را شکست داد.
محبی افزود: تیم کرمانشاه در دیدارهای سوم و چهارم خود به ترتیب مقابل همدان و لرستان قرار گرفت و در دیدارهایی تماشایی با نتیجه مشابه '6 بر 4' صاحب برتری شد تا به عنوان صدرنشین گروه به دیدار فینال راه پیدا کند.
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: تیم مازندران نیز با قرار گرفتن در رده نخست گروه مقابل حریف کرمانشاه در دیدار فینال شد که در نهایت نیز توانست با برتری 'هفت بر سه' مقام قهرمانی رقابت های بزرگسالان کشور را کسب و تیم کرمانشاه بر سکوی دوم ایستاد.
وی گفت: در دیدار رده بندی نیز تهران با شکست 'هفت بر سه' البرز توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.
محبی همچنین با اشاره به رقابت های کشتی فرنگی، گفت: تیم کرمانشاه از میان 10 تیم حاضر در این رقابت ها رتبه آخر را به خود اختصاص داد.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: تیم فرنگی استان با قبول شکست برابر تیم های تهران، خوزستان، البرز و کردستان در گروه خود آخر شد و در دیدار برای کسب مقام نهم با قبول شکست '6 بر 4' مقابل خراسان رضوی آخر شد.
وی در پایان گفت: رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور روزهای 11 و 12 آبان به میزبانی خرم آباد برگزار شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.