هومن روشنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور روزهای چهارم و پنجم آبان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.
وی ادامه داد: تیم های کرمانشاه، اصفهان، آمل و زنجان که در گروه دوم قرار داشتند مسابقات خود را در خانه بدمینتون کرمانشاه برگزار کردند که در مجموع دیدارهای رفت و برگشت، تیم میزبان با 18 امتیاز و اصفهان با 12 امتیاز جواز حضور در مرحله نهایی را بدست آوردند.
روشنی خاطرنشان کرد: در مسابقات دور برگشت و در دور نخست تیم کرمانشاه 4 بر یک آمل را شکست و زنجان نیز 3 بر 2 از سد اصفهان گذشت.
دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه با بیان اینکه در دور دوم نیز تیم منتخب استان 5 بر صفر اصفهان را شکست داد و زنجان نیز 3 بر 2 از سد آمل گذشت، گفت: در دور سوم نیز کرمانشاه 3 بر 2 زنجان را از پیش رو برداشت و اصفهان نیز 4 بر یک آمل را مغلوب ساخت.
وی تصریح کرد: صدرا صادقی، امین بشیرزاده، حمید حیدری شفق، سینا ایوانی، مهران شهبازی، رضا شهبازی و پارسا شهبازی نفرات تیم کرمانشاه در دور مقدماتی رقابت های لیگ برتر بدمینتون را تشکیل می دادند.
روشنی همچنین از سجاد کولیایی به عنوان سرمربی و فرشاد بشیری به عنوان سرپرست تیم بدمینتون کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر یاد کرد.
دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه یادآوری کرد: دور نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برای تعیین تیم های اول تا چهارم، دی ماه با حضور تیم های دانشگاه آزاد تهران، نماینده گنبد، منتخب کرمانشاه و سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد.
وی در پایان با بیان اینکه کرمانشاه درخواست میزبانی دور رفت رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را به فدراسیون ارائه کرده است، گفت: دور برگشت نیز به طور قطع در تهران و در محل فدراسیون برگزار خواهد شد.
در استان کرمانشاه حدود 400 ورزشکار زیر نظر هیات بدمینتون فعالیت می کنند که نیمی از آنان را بانوان و نیم دیگر را هم آقایان تشکیل می دهند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.