به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند شعار سال تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب را تا حصول نتیجه نهایی دنبال کنند.
وی همچنین بر اجرایی کردن مصوبات کارگروه ستاد تسهیل استان تاکید کرد و گفت: در این راستا کوتاهی هیچ سازمان و دستگاهی پذیرفتنی نیست چرا که در آن صورت کم کاری آن دستگاه به معاون اول رئیس جمهور گزارش می شود.
بازوند یادآوری کرد: اجرای درست مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اثرات خوب و مثبتی برای استان خواهد داشت و به طور قطع در کاهش نرخ بیکاری نیز موثر است.
استاندار کرمانشاه همچنین خواستار افزایش ریسک پذیری مدیران استانی شد و گفت: نباید به بهانه احضار توسط نهادهای نظارتی از تسهیل گری و رفع موانع تولید امتناع شود چرا که دستگاه های نظارتی نیز حامی رونق تولید و اشتغال هستند.
وی گفت: برخی مدیران باید رویه کاری خود را تغییر داده و با ستاد تسهیل استان همسوتر باشند چرا که با شیوه ای که آن ها در پیش گرفته اند اشتغالی ایجاد نخواهد شد.
بازوند، همچنین خواستار حمایت و توجه مسئولان بخش صنعت کشور به صنعتگران استان شد و افزود: همان دیدگاهی که نسبت به صنعت استان های دیگر مانند اصفهان و اراک وجود دارد باید نسبت به صنعت کرمانشاه نیز وجود داشته باشد.
استاندار کرمانشاه در ادامه بر نقش بانک های استان در راستای کمک به کارآفرینان تاکید کرد و گفت: امیدوارم آن ها همانند دیگر استان ها به کارآفرینان و صنعتگران کرمانشاه کمک کنند تا شاهد افزایش بیکاری نباشیم.
وی در پایان و با بیان اینکه تولیدکنندگان کشور و استان کرمانشاه در رکود به سر می برند، گفت: همه باید کمک کنند تا واحدهای تولیدی از این شرایط عبور کنند و شاهد رونق تولید باشیم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.