هومن روشنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله برگشت بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور با حضور هشت تیم در گروه های اول و دوم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در گروه اول تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، هیات گنبد، هیات رامیان گلستان و هیات تهران با هم رقابت می کنند.
روشنی گفت: هیات بدمینتون کرمانشاه، بریون آمل مازندران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و ذوب روی صبا زنجان نیز تیم های حاضر در گروه دوم را تشکیل می دهند.
دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسابقات گروه دوم از سوم تا پنجم آبان به میزبانی کرمانشاه و در سالن اختصاصی هیات بدمینتون استان واقع در مجموعه ورزشی شهید اشرفی اصفهانی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: دیدارهای گروه اول نیز از 19 تا 21 مهر به میزبانی هیات بدمینتون استان گلستان برگزار خواهد شد.
روشنی در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت های دور رفت، اظهار کرد: تیم هیات بدمینتون کرمانشاه توانست با سه پیروزی متوالی و کسب 9 امتیاز صدرنشین گروه شود.
دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه افزود: تیم های فولاد مبارکه سپاهان، ذوب روی صبا زنجان و بریون آمل نیز به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
وی در پایان اظهار کرد: از هر گروه 2 تیم به نیمه نهایی صعود می کنند و در نهایت تیم های پیروز این مرحله نیز مسابقه فینال را برای کسب عنوان قهرمانی برگزار خواهند کرد.
در استان کرمانشاه بیش از 250 ورزشکار بیمه شده، حدود 25 مربی و بیش از 10 داور در هر 2 بخش آقایان و بانوان زیرنظر هیات بدمینتون فعالیت می کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.