به گزارش خبرنگار ایرنا، در ادامه هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم بعثت کرمانشاه روز چهارشنبه موفق شد با اقتدار و با حساب 3 بر 1 از سد حریف خود خیبر خرم آباد عبور کند و با این پیروزی جای خیبر خرم آباد را در رده دوم گرفت و خیبر نیز با 7 امتیاز به مکان پنجم سقوط کرد.
این دیدار که در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه برگزار شد، در نیمه اول دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند ولی تیم خیبر روی یک ضد حمله در دقیقه 15 توانست با ضربه دقیق امیر محمدی دروازه تیم میزبان را باز کند.
تلاش دو تیم در ادامه مسابقه سودی به همراه نداشت و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود خیبر خرم آباد پایان یافت.
با آغاز نیمه دوم، بعثت تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرد و بر شدت حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه 50 توسط حمید ظفری موفق به گشودن دروازه حریف شد و بازی را به تساوی کشاند.
بعثتی ها حملات خود را همچنان روی دروازه حریف خود ادامه دادند و در دقیقه 65 این بار توسط سامان محرابی به گل دوم رسیدند.
این پایان کار نبود چرا که سجاد سیاه کمری مهاجم تیم بعثت در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی یکبار دیگر دروازه خیبری ها را باز کرد تا در نهایت تیم کرمانشاه 3 بر 1 با پیروزی زمین را ترک کند.
نفت امیدیه تیم صدرنشین گروه نیز 2 بر یک مغلوب شهرداری فومن شد تا بعثت امتیاز خود را با این تیم به عدد کاهش دهد.
تیم بعثت کرمانشاه در هفته ششم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور روز سه شنبه 18 مهر در اصفهان مهمان گیتی پسند تیم قعرجدولی گروه سوم خواهد بود.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه گروه 11 تیمی برگزار و در پایان دور گروهی، 4 تیم از هر گروه روانه دور دوم می شود.
رقابت های مرحله دوم نیز در 2 گروه 6 تیمی پیگری و در نهایت تیم های اول مستقیما به لیگ دسته اول و برنده تیم های سوم نیز با تیم چهاردهم لیگ آزادگان مسابقه خواهد داد.
7458/3033 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.