به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد خبری مهم ورزشی استان در هفته جاری میزبانی مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور در شهرستان اسلام آبادغرب بود که با قهرمانی کردستان پایان یافت.
در رقابت های زورخانه ‌ای، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی قهرمانی بزرگسالان کشور، تیم کردستان در مجموع با کسب 292 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های اصفهان با 223 امتیاز و کرمانشاه با 199 امتیاز نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

** تیم فوتبال بعثت کرمانشاه از سد پاس همدان گذشت
در آغاز هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با نتیجه ' 2 بر یک ' از سد پاس همدان گذشت تا با 6 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه سوم قرار گیرد.
گل های بعثت کرمانشاه در این دیدار توسط سجاد سیاه کمری در دقیقه 45 و سامان محرابی در دقیقه 85 به ثمر رسید و تنها گل تیم پاس نیز در دقیقه 68 توسط فرشاد قاسمی زده شد که مانع شکست این تیم نشد.

** کسب مدال برنز دونده کرمانشاهی از مسابقات داخل سالن آسیا
حسین کیهانی دونده کرمانشاهی حاضر در رقابت های داخل سالن آسیا - اقیانوسیه موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها در ماده سه هزار متر با مانع شد.
کیهانی توانست با زمان هشت دقیقه و هفت ثانیه و 9 صدم ثانیه از خط پایان عبور کند و بر سکوی سوم این رقابت ها قرار بگیرد.

** کرمانشاه مقام قهرمانی مرحله دوم مسابقات دوگانه بانوان کشور را کسب کرد
رئیس هیات ورزش های سه گانه شهرستان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله دوم لیگ دوگانه بانوان کشور(گرامیداشت هفته دفاع مقدس) در کرمانشاه، که با حضور 56 ورزشکار در قالب 13 تیم از 11 استان کشور برگزار شد، از قهرمانی تیم میزبان در این مسابقات خبر داد.
بختیار امینی اظهار کرد: پس از کرمانشاه، تیم های زنجان و اصفهان نیز به ترتیب مقام های نایب قهرمانی و سومی مسابقات را از آن خود کردند.
وی با بیان اینکه در رقابت های بخش انفرادی، ساناز پرهیزی از استان کرمانشاه بر سکوی قهرمانی ایستاد، یادآوری کرد: زهره افخم از کرمانشاه و زهرا رئیسی از اصفهان نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
رئیس هیات ورزش های سه گانه شهرستان کرمانشاه ادامه داد: این رقابت ها به صورت مسافت کوتاه برگزار شد که شامل پنج کیلومتر دو، 20 کیلومتر دوچرخه سواری و سپس 2/5 کیلومتر دو بود.

**ورزشکار البرز قهرمان تور ایرانی پینگ پنگ آقایان کشور در کرمانشاه شد
رئیس هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه گفت: در اولین دوره مسابقات تور ایرانی درجه 2 آقایان کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، ورزشکار استان البرز موفق به کسب مقام قهرمانی این رقابت ها گردید.
شهنام اردلان با بیان اینکه مهدی معدنکن از استان البرز توانست با شکست تمامی رقبا مقتدرانه بر سکوی قهرمانی بایستد و حسین زندش از استان تهران نیز نایب قهرمان شد، خاطرنشان کرد: مقام سوم مشترک نیز به دانیال کبیری و مهدی نصیری هر 2 از استان خوزستان رسید.
وی ادامه داد: اولین دوره مسابقات تور ایرانی درجه 2 بزرگسالان کشور با حضور 153 پینگ پنگ باز از سراسر کشور به میزبانی هیات تنیس روی میز کرمانشاه برگزار شد و 17 ورزشکار کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها نیز متاسفانه صاحب عنوان و مقام نشدند.

** کرمانشاه نایب قهرمان مسابقات وزنه برداری جوانان کشور شد
رئیس هیات وزنه برداری استان کرمانشاه از نایب قهرمانی تیم استان در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور خبر داد و گفت: تیم کرمانشاه در رقابت های جوانان کشور با کسب 510 امتیاز پس از خوزستان که قهرمان شد در جایگاه دوم ایستاد و استان اردبیل نیز سوم شد.
بابک سلیمی ادامه داد: در رقابت های دسته 85 کیلوگرم که 9 وزنه بردار حضور داشتند، حامد نوری ورزشکار کرمانشاهی سه مدال کسب کرد که در یکضرب نقره گرفت اما در 2 ضرب و مجموع صاحب مدال طلا شد.
وی خاطرنشان کرد: در رقابت های دسته 105 کیلوگرم نیز که 9 ورزشکار با هم رقابت کردند، رضا فلاحی دیگر وزنه بردار کرمانشاهی در یک ضرب برنز گرفت اما در 2 ضرب و مجموع صاحب مدال طلا شد.

** ورزشکار کرمانشاهی مدال طلای کشتی پهلوانی داخل سالن آسیا را کسب کرد
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از کسب مدال طلای رقابت های کشتی پهلوانی داخل سالن آسیا توسط ارشک محبی ورزشکار کرمانشاهی خبر داد و گفت: محبی در این رقابت ها با چهار پیروزی متوالی مقام قهرمانی وزن 90 کیلوگرم کشتی پهلوانی داخل سالن قهرمانی آسیا را کسب کرد.
منصور کیانی ادامه داد: این کشتی گیر کرمانشاهی با شکست دادن 2 رقیب از ترکمنستان، اندونزی و پاکستان مدال طلای این وزن را کسب کرد.
وی گفت: یدالله محبی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی نیز در مسابقات کشتی آزاد روزهای سوم و چهارم مهر به روی تشک می رود.
7458/8066 خبرنگار: مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.