به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد خبری استان در هفته جاری مشخص شدن نفرات برتر رقابت های پاراگلایدر قهرمانی کشور بود که سهیل باریکانی از البرز موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند و هادی حیدری دستجردی و شاهین فلاح هر 2 از استان تهران نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
در این رقابت ها که با عنوان یادواره غدیر در سایت پروازی ویس قرنی کرمانشاه واقع در 20 کیلومتری روانسر برگزار شد، نزدیک به 100 ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند.
در پایان نیز به نفر اول 100 میلیون ریال، نفر دوم 80 میلیون ریال و نفر سوم نیز 50 میلیون ریال پرداخت شد، ضمن اینکه از طرف حامیان مالی این رقابت ها، جوایز غیرنقدی نیز به نفرات برتر اهدا گردید.

** کشتی گیر کرمانشاهی مدال برنز رقابت های جهانی یونان را کسب کرد
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: میثم زارع کشتی گیر وزن 76 کیلوگرم استان موفق شد مدال برنز رقابت های جوانان جهان در یونان را کسب کند.
محمدحسین محبی اظهار کرد: این کشتی گیر کرمانشاهی با شکست حریفانی از ژاپن، اتریش و هند به نیمه نهایی رسید اما در این مرحله با قبول شکست برابر کشتی گیر آمریکایی روانه دیدار رده بندی شد.
وی گفت: زارع در این مرحله به مصاف نماینده اوکراین رفت و با برتری '3 بر یک' توانست به مدال برنز رقابت های جهانی دست پیدا کند.

** مدال برنز لیگ جهانی کاراته برای ورزشکار کرمانشاهی
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از کسب مدال برنز رقابت های لیگ جهانی کاراته وان آلمان توسط سعید احمدی ورزشکار کرمانشاهی وزن 67- کیلوگرم خبر داد و گفت: این کاراته کا کرمانشاهی در رقابت های کاراته وان آلمان صاحب 6 پیروزی و یک شکست شد.
ناصر محمدصالحی افزود: احمدی با پیروزی مقابل حریفانی از شیلی، لوکزامبورگ، قزاقستان، ترکیه و فرانسه به مرحله نیمه نهایی رسید ولی در این مرحله با قبول شکست برابر کاراته کا ژاپنی به دیدار رده بندی رسید.
وی گفت: احمدی در دیدار رده بندی با ورزشکاری از انگلستان مسابقه داد و توانست با پیروزی سه بر یک صاحب مدال برنز رقابت های کاراته وان آلمان شود.

** تیم بعثت کرمانشاه نتیجه را به نفت امیدیه واگذار کرد
در آغاز هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم بعثت کرمانشاه با حساب '2 بر صفر' نتیجه را به میزبان خود نفت امیدیه واگذار کرد.
در این مسابقه نصرالله درفشی در دقیقه 17 و ایوب سبحانی پور در دقیقه 41 گل های مسابقه را برای نفت امیدیه به ثمر رساندند.
ضمن اینکه شکیب سروری دروازبان نفت در دقیقه 16 نیمه اول و هادی حسین پور از تیم بعثت در دقیقه 85 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.
تیم بعثت کرمانشاه در پایان هفته دوم با کسب سه امتیاز رده ششم جدول رده بندی گروه سوم رقابت های لیگ 2 را به خود اختصاص داده است.

** بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی عازم رقابت های کاپ آسیا شد
رئیس هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه از اعزام بانوی ورزشکار کرمانشاهی به رقابت های کاپ آسیا که به میزبانی احمدآباد هند برگزار می شود، خبر داد و گفت: ندا شهسواری بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی است که همراه با برادران عامیان (نیما و نوشاد) عازم مسابقات کاپ آسیا شده است.
شهنام اردلان ادامه داد: این رقابت ها به مدت چهار روز از 24 تا 27 شهریور با حضور 16 پینگ پنگ باز برتر مناطق پنج گانه آسیا در 2 بخش مردان و زنان برگزار می شود.

** خراسان رضوی و کرمانشاه به لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور صعود کردند
در پایان رقابت های لیگ دسته دوم والیبال جوانان کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، تیم خراسان رضوی عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب و همراه با کرمانشاه به مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول صعود کردند.
در دیدار فینال رقابت های لیگ دسته دوم والیبال جوانان کشور، تیم خراسان رضوی موفق شد با حساب '3 بر 2' کرمانشاه میزبان مسابقات را شکست دهد و بر سکوی قهرمانی بایستد.
همچنین تیم گیلان نیز در دیدار رده بندی با شکست '3 بر یک' کرمان بر سکوی سوم ایستاد.
در رقابت های لیگ دسته دوم والیبال جوانان کشور 10 تیم حضور داشتند که در گروه اول تیم های خراسان رضوی، گیلان، بوشهر، مرکزی و قم و در گروه دوم تیم های کرمانشاه، خوزستان، کرمان، یزد و کردستان با یکدیگر رقابت کردند.

** نفرات برتر مسابقات پهلوانی کشور در بخش مهارت های فردی مشخص شدند
رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان کرمانشاه، از مشخص شدن نفرات برتر مسابقات پهلوانی کشور (گرامیداشت شهیدان ریزوندی و شهبازی) در بخش مهارت های فردی خبر داد و گفت: در رشته کباده حامد عباسی از استان همدان موفق شد در رده سنی 19 تا 31 سال عنوان قهرمانی را از آن خود کند و در رده سنی 31 تا 40 سال نیز سیدمحسن جوادی از استان فارس توانست قهرمان شود.
سالار احمد زاده ادامه داد: در رشته سنگ و در رده سنی 19 تا 31 سال جواد زارع شاهی از استان یزد توانست مقام قهرمانی را بدست آورد و در رده سنی 31 تا 40 سال نیز علیرضا گلشیرازی از استان اصفهان قهرمان شد.
وی خاطرنشان کرد: در رقابت های رشته میل بازی که در رده سنی 31 تا 40 سال برگزار شد، ابوالفضل طاووسی از استان اصفهان مقام قهرمانی را کسب کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.