به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت موسوی اجاق روز سه شنبه در نشست خبری که در بسیج رسانه برگزار شد، گفت: هنوز تصمیمی برای ابقا و یا تغییر شهردار کرمانشاه گرفته نشده است.
وی با بیان اینکه آرش رضایی شهردار کرمانشاه قعلا به کار خود ادامه می دهد، افزود: برخی از اعضا می خواهند شهردار را خود تعیین کرده و برسر کار بیاورند ولی اکنون گزینه نهایی برای انتخاب شهردار وجود ندارد.
وی با تاکید براینکه با انتخاب شهرداری پایین تر از سطح شهردار فعلی موافق نیستم، ادامه داد: اگر همه اعضا همفکر و یکسو باشند بازی برد- برد است و از سوی دیگر شاخصه ها برای انتخاب شهردار تعریف شده است.
این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه یادآور شد، باید بدانیم که اعضای شورای شهر می توانند شهردار را تغییر داده و یا رد کنند ولی در انتخاب شهردار از اختیار کامل برخوردار نیستند و قسمت بزرگی از این انتخاب توسط افرادی خارج از این سیستم انجام می شود.
موسوی اجاق با بیان اینکه تعیین شهردار دارای روند خاصی است، افزود: برای عملکرد شورای شهر گذشته نمره هشت را انتخاب می کنم.

**همه زباله های شهر کرمانشاه بازیافت می شود
وی در ادامه با بیان اینکه پیشنهاد نامگذاری 'شهرسبز' برای کرمانشاه داده شده اظهار کرد: کرمانشاه تنها شهر ایران است که در آن حتی یک گرم زباله دفن نمی شود و همه زباله های آن بازیافت می شود.
موسوی اجاق از راه اندازی سایت بازیافت نخاله های ساختمانی به عنوان یکی دیگر از افتخارآمیزترین اقدام برای شهر کرمانشاه یاد کرد.
نشست روز گذشته اعضای شورای شهر کرمانشاه برای انتخاب شهردار به علت اختلاف اعضا نتیجه ای نداشت.
شهر کرمانشاه با یک میلیون نفر جمعیت دارای 11 عضو شورای شهر است.
8066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.