به گزارش خبرنگار ایرنا، جلد اول کتاب مربوط به تاریخ آموزش و پرورش استان از سال 1278 تا سال 1332 هجری شمسی و جلد دوم نیز مربوط به سال های 1332 تا 1357 هجری شمسی است.
آیت الله علما در حاشیه رونمایی از این کتابها، اظهار کرد: چنین اقدام هایی که تاریخ یکی از نهادهای مهم را به تصویر می کشد کار شایسته ای است که باید در همه ارگان ها رواج یابد.
وی با اشاره به قدمت کهن و تاریخی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: تدوین کتابی که تاریخ آموزش و پرورش را نشان می دهد به طور قطع جذابیت های زیادی برای مخاطبین خواهد داشت.

** هوشمندسازی 4200 کلاس درس در استان کرمانشاه
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در جلسه روسای ادارت آموزش و پرورش استان، از هوشمندسازی چهار هزار و 200 کلاس درس در استان خبر داد
سلیمان محبی افزود: هم اکنون 325 هزار دانش آموز در چهار هزار و 600 مدرسه استان مشغول به تحصیل هستند.
وی گفت: در سال های اخیر در بحث زیرساختی نیز اقدام های خوبی صورت گرفته از جمله اینکه هم اکنون 22 پژوهش سرا و 14 خانه معلم در سطح استان و سه آزمایشگاه نانوفناوری در شهر کرمانشاه داریم.
محبی در ادامه به آغاز ساخت 62 مدرسه از سوی خیران مدرسه ساز استان طی یکسال اخیر اشاره و اظهار کرد: 40 مورد از این تعداد تا مهرماه امسال آماده بهره برداری خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه همچنین از تجهیز مدارس به سیستم های گرمایشی مجهز خبر داد و گفت: در چهار سال گذشته بیش از 260 میلیارد ریال برای این کار هزینه شده است.
در استان کرمانشاه 325 هزار دانش آموز در چهار هزار و 600 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.