محمد منصوری رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها از هشتم تا شانزدهم شهریور به میزبانی دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این رقابت ها تیم های کرمان، خراسان شمالی، یزد، خوزستان، سمنان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.
منصوری افزود: تیم ها به 2 گروه پنج تیمی تقسیم شده اند که در گروه اول تیم های کرمان، خراسان شمالی، یزد، خوزستان، سمنان و در گروه دوم نیز کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه افزود: در روز اول رقابت ها چهار مسابقه برگزار می شود که صبح مسابقات گروه اول و عصر نیز مسابقات گروه دوم برگزار خواهد شد.
وی گفت: در گروه اول ابتدا تیم های یزد با خوزستان مسابقه می دهند و تیم های آذربایجان غربی با چهارمحال و بختیاری هم دیدار می کنند.
منصوری یادآوری کرد: عصر امروز هم از گروه دوم تیم های خراسان شمالی با سمنان و همدان با کرمانشاه مسابقه خواهند داد.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه تصریح کرد: میترا صابری، زهرا سلیمانی، غزل رهنما، عسل میرزایی، هلیا محبی، نیتسا کاظمی، نگین جلیلیان، طناز امیدبخش، هاله ولدبیگی، آرینا احمدی، سروه عبدی و هانیه محمدی نفرات تیم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور را تشکیل می دهند.
وی در پایان همچنین از مهتاب رحمانی به عنوان سرمربی و سمیرا سردیانی به عنوان مربی تیم والیبال جوانان کرمانشاه یاد کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.