علیرضا محبی زنگنه روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ژینو پیکری دختر نوجوان کرمانشاهی اهل شهرستان پاوه است که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده است.
وی ادامه داد: این رقابت ها از پنجم تا دهم شهریوردر مناطق مختلف آسیا شامل مرکز، غرب، جنوب و جنوب شرقی برگزار می شود.
محبی زنگنه با بیان اینکه تیم ایران با قرار گرفتن در منطقه مرکز آسیا باید با تیم های ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان مسابقه دهد، شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان را میزبان مسابقات این منطقه عنوان کرد.
رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: تیم ملی فوتبال دختران نوجوان ایران بامداد امروز (شنبه) با 23 ورزشکار عازم رقابت های قهرمانی آسیا شده است.
وی تصریح کرد: تیم ایران در نخستین مسابقه خود روز یکشنبه (پنجم شهریور) با قرقیزستان، روز دوشنبه (6 شهریور) با تاجیکستان و روز سه شنبه (هفتم شهریور) با ازبکستان مسابقه خواهد داد.
محبی زنگنه گفت: در پایان مسابقات مقدماتی، 2 تیم از هر منطقه که جمعا هشت تیم می شوند به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند.
وی در پایان با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی ژینو پیکری گفت: در مسابقات گذشته این بازیکن همواره جزو نفرات ثابت تیم ملی بوده و امیدوارم تیم کشورمان با درخشش وی بتواند مقام خوبی کسب کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.