مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای اشتغال و مهارت دالاهو در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پروژه در بخش های صنعت، کشاورزی، عمران شهری و روستایی، گازرسانی به روستاها و راه افتتاح و 2 پروژه در بخش کشاورزی نیز در این هفته کلنگ زنی می شود.
به گفته او در هفته دولت در شهرستان دالاهو چندین برنامه فرهنگی و هنری ، تقدیر از مدیران و کارکنان برتر نیز برگزار می شود و در نماز جمعه هم مدیران شهرستان عملکرد دولت در یکسال اخیر را برای مردم تشریح خواهند کرد.
فرماندار دالاهو در ادامه از توجه مسئولان ملی و استانی به این شهرستان قدردانی کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید در حوزه زیرساخت ها به این شهرستان توجه خوبی شده و همچنان نیاز به استمرار حمایت ها در راستای ارتقای شاخص های توسعه ای داریم.
وی یکی از فعالیت های توسعه ای خوب در دالاهو را گازرسانی روستایی دانست و با بیان اینکه این شهرستان 130 روستا دارد، گفت: در هفته دولت امسال 12 روستا گازدار می شود و تا پایان امسال نیز 60 روستا گازدار خواهد شد.
او توسعه راه ها را نیز از جمله فعالیت های خوب در دولت تدبیر و امید دانست و افزود: در هفته دولت امسال قطعه اسلام آباد به دالاهو به طول نزدیک به 40 کیلومتر افتتاح می شود و مشکل راه این محور نیز برطرف خواهد شد.
شهرستان دالاهو در حدود 100 کیلومتری کرمانشاه واقع شده و 36 هزار تن جمعیت دارد که در 130 روستا و سه شهر کرند، گهواره و ریجاب ساکن هستند.
دوم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر است و از اول تا هفتم شهریور به این مناسبت به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.