محمودرضا نیازی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این پویش با هدف کمک به پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید ملی در استان کرمانشاه ایجاد شده است.
وی افزود: پویش 'من کالای ایرانی استاندارد می خرم' یک حرکت ملی در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی است که همزمان با افتتاح کارخانه خودروسازی صحنه با حضور معاون اول ریاست جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مسئولان استانی و کشوری در کرمانشاه آغاز شد.
نیازی خاطرنشان کرد: در بند 24 سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری با موضوع افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن، بر لزوم ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: نقشه راه سازمان ملی استاندارد ایران برای ادامه مسیر فعالیت‌های این سازمان که ارتقای سطح کیفیت، سلامت و ایمنی جامعه است، برای همه دستگاه‌های مرتبط ترسیم شده است.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه همچنین با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری در زمینه استفاده از کالای ایرانی و با کیفیت افزود: با ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه ‌ریزی‌ برای اصلاح الگوی مصرف، موضوع استفاده از کالاهای ایرانی اهمیت دوچندانی پیدا کرده و یکی از ابعاد مشارکت عموم مردم در پیشرفت اقتصادی، مصرف کالای داخلی در نظر گرفته می شود.
وی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کالای استاندارد و ایرانی، اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با راه اندازی کمپین من کالای استاندارد ایرانی می‌ خرم بر آن شده است تا با ابزار و توانایی های موجود و جلب حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی، فعالان اقتصادی و رسانه های دیداری و شنیداری استان طبق وظیفه عقلی، شرعی و ملی خود، قدمی در جهت حمایت از تولید کالای استاندارد ایرانی بردارد.
نیازی ضمن درخواست از مردم برای استفاده از محصولات دارای نشان استاندارد خاطرنشان کرد: کالاهای تولید داخل که دارای نشان استاندارد هستند به لحاظ کیفیت با استانداردهای ملی مربوطه مطابقت داشته لذا همه ما باید با اعتماد به این نشان، تلاش کنیم که از مصرف کالای خارجی و وارداتی مشابه خودداری نماییم.
وی در پایان گفت: با خرید هر کالای استاندارد ایرانی قدمی در راستای پویایی اقتصاد کشور، اشتغالزایی، شکوفایی تولید ملی، افزایش صادرات، جلوگیری از تعطیلی صنایع و به طور کل تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه اهداف اقتصاد مقاومتی برداشته ایم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.