به گزارش ایرنا و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا نعمت زاده در جریان سفر به استان کرمانشاه با حضور در شهرک صنعتی بیستون، این شرکت تولیدی فرش ماشینی را افتتاح کرد.
این شرکت تولیدی با سرمایه گذاری 23 میلیارد تومانی راه اندازی شده است که 15 میلیارد تومان آن آورده شخصی و هشت میلیارد تومان نیز از تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده شده است.
در این شرکت فرش های 700 و 1200 شانه تولید می شود.
شرکت فرش ماشینی کرمانشاه 60 فرصت شغلی مستقیم و حدود 150 فرصت شغلی غیرمستقیم را ایجاد کرده است.
در سفر روز سه شنبه وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین طرح صنعتی ایران خودرو و طرح توسعه ای قطعات خودرو مارپیچ باختر نیز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
سه طرح کارخانه ایران خودرو، قطعات خودرو مارپیچ باختر و شرکت فرش ماشینی در مجموع برای 355 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

** رشد صنعت کشور در 2 سال گذشته بیش از 10 درصد بوده است
وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از افتتاح طرح های صنعتی و تولیدی کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 2 سال گذشته رشد صنعت کشور بیش از 10 درصد بوده است.
محمدرضا نعمت زاده با اشاره به اینکه شهرک ‌های صنعتی بستر لازم را برای سرمایه گذاری فراهم می کنند، اظهار کرد: هدف اصلی ما سرمایه گذاری بخش خصوصی و صنعتگران در شهرک های صنعتی است که برای رسیدن به این هدف باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و برای بیش از 750 شهرک صنعتی در کشور بسترسازی مناسب صورت گیرد.
وی با اشاره به قدیمی بودن شهرک صنعتی کرمانشاه گفت: این شهرک زیرپوشش سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیست و توسط صنعتگران به صورت خودگردان و هیأت امنایی اداره می شود.
نعمت زاده همچنین در خصوص شرکت قطعات خودرو مارپیچ باختر گفت: این شرکت از یک تراشکاری ساده شروع کرد و امروز جعبه فرمان خودرو تولید می کند و این بیانگر کار و تلاشی است که در این مجموعه انجام می شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر توسعه صنعت قطعه سازی و خودروسازی در استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه های ما از شروع دولت بررسی مشکلات واحدهای متوقف بود که تعداد زیادی از آنها تاکنون فعال شدند.
وی در پایان اظهار کرد: در قالب طرح رونق تولید برای واحدهای کوچک و متوسط کارهای قابل توجهی انجام گرفته که همچنان ادامه خواهد یافت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.