عباس سروری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق آنچه که از سوی افراد ذی صلاح عنوان شده روز دوشنبه (پنجم تیر) عید سعید فطر خواهد بود و در همین روز هم نماز عید اقامه می شود.
وی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر ساعت هشت صبح و به امامت آیت الله علما اقامه می شود، افزود: مراسم روز عید از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد.
سروری همچنین در خصوص محل برپایی نماز عید فطر نیز گفت: این مراسم در بلوار شید بهشتی، روبروی شرکت گاز به سمت چهارراه بسیج برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر کرمانشاه نیز در نقاط مختلف شهر برای جابجایی نمازگزاران به محل اقامه نماز آماده هستند.
وی تصریح کرد: صندوق های کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در محل برگزاری نماز برای دریافت فطریه تدارک دیده شده است.
سروری در پایان از عموم مردم مومن و روزه دار کرمانشاه دعوت کرد تا در نماز عید سعید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در استان حضور یابند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.