به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید میرحسین هاشمی در راهپیمایی روز قدس شهرستان کنگاور اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در کمال قدرت و اقتدار هیچ زمانی دنبال تعرض به خاک کشورهای دیگر نبوده و نخواهد بود، لذا حمله موشکی ایران به دیرالزور در راستای دفاع از ارزش های این نظام مقدس انجام گرفت.
وی در ادامه روز قدس را روز حیات اسلام ناب محمدی خواند و خاطرنشان کرد: گام های استوار مردم ایران اسلامی امروز با حضور خود در این راهپیمایی با شکوه سران مستکبر عالم را بر سر جای خود خواهند نشاند.
وی با اشاره به رفتارهای دوگانه سران مرتجع بعضی از کشورهای عرب با توزیع هزاران کتاب قرآن در بین مردم افزود: با وجود این ظاهرسازی ها، عربستان در نقطه مقابل جبهه مقاومت و ملت های مسلمان منطقه قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روزه دار کنگاور بار دیگر امروز در زیر تابش خورشید با حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس با اهداف و آرمان های حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
مردم ولایی و انقلابی کنگاور با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیدند و همبستگی خود را با مردم ستمدیده فلسطین ابراز داشتند.
مراسم روز جهانی قدس در کنگاور با اجتماع باشکوه مردم همیشه در صحنه از میدان آزادی آغاز و سپس سیل خروشان امت ولایی با عبور از خیابان امام خمینی (ره)، در میدان امام (ره) تجمع کردند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربیست.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.