به گزارش خبرنگار ایرنا، عزیزمراد کرمی روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: نتیجه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عنوان روز جهانی ، اتحاد امروز دنیای اسلام در برابر استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب است.
وی با بیان این که روز قدس نماد مهم امت اسلامی برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، اظهار کرد: رویکرد جمهوری اسلامی ایران حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و تمام آزادیخواهان جهان است.
معاون فرماندار سرپل ذهاب در ادامه گفت: استکبار جهانی در تلاش است تا موضوع فلسطین را از اولویت و مساله نخست امت اسلامی خارج کند و در همین راستا با به راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه و تشکیل و تجهیز گروه های تروریستی و تکفیری، به دنبال ساختن یک فضای امن برای اسرائیل غاصب است.
کرمی اضافه کرد که این توطئه شوم دشمنان با درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و بصیرت سیاسی بالای اقشار مختلف مردم با شکست مواجه خواهد شد.
وی افزود: گروه های تروریستی و تکفیری اکنون روزهای آخر حیات نکبت بار خود را تجربه می کنند و امت اسلامی با اتحاد و انسجام در برابر آنها مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.
او در بخش دیگر سخنان خود بر لزوم حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس به عنوان یک وظیفه شرعی و همگانی تاکید کرد و گفت: مردم سرپل ذهاب نیز همراه و همگام با سراسر جهان اسلام در روز جمعه با شرکت در این راهپیمایی با مشت های گره کرده، علاوه بر ابراز خشم و انزجار از رژیم غاصب صهیونیست، حمایت خود را از مردم مظلوم وبی دفاع فلسطین اعلام خواهند کرد.
کرمی، ادامه داد: هیچ چیزی نمی تواند مانع حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شود و حرکت های وحشیانه اخیر تروریست ها و تهدیدهای آنان ، مردم را مصمم تر از گذشته خواهد کرد.
برابر تمهیدات صورت گرفته راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (هفته جاری) ، ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی (ره) سرپل ذهاب آغاز می شود و با تجمع شرکت کنندگان در محل مصلای نماز جمعه با قرائت بیانیه و اقامه نمازجمعه پایان خواهد یافت.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت و برخورداری از 48 کیلومتر مرز با عراق در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.
7079/7399/3033 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی **انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.