به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ غضبان احمدی فرد اعلام کرد: روز گذشته (یکشنبه) در نتیجه نزاع و درگیری صورت گرفته در یکی از میدان های اصلی شهرستان سنقر جوانی 36 ساله به وسیله چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شد، اما بعد از گذشت چند ساعت به دلیل شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد، لذا رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تلاش و کار اطلاعاتی و انتظامی صورت گرفته مخفیگاه متهمان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 2 متهم اصلی و همدست آنها ظرف مدت کمتر از 12 ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شدند.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان به جرم خود معترف شده اند، تصریح کرد: در این راستا پرونده تشکیل و متهمان با دستور مقام قضائی برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارند.

** دستگیری فرد زورگیر پیش از فرار از صحنه جرم
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از دستگیری یک نفر زورگیر پیش از فرار از صحنه جرم خبر داد.
سرهنگ رضا شیرزادی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد زورگیری، ماموران انتظامی شهرستان به سرعت برای پیگیری موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد یک نفر زورگیر با استفاده از سلاح سرد از یک زن مغازه دار مبلغی را اخاذی کرده و از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع ماموران انتظامی شهرستان به سرعت برای دستگیری متهم اقدام و وی را پیش از فرار دستگیر کردند.
سرهنگ شیرزادی با اشاره به اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است، تاکید کرد: پلیس با تمام توان با کسانی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و امنیت عمومی را مختل کنند برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه نظم و امنیت به خوبی در سطح این شهرستان برقرار است، ادامه داد: در هر جامعه ای هنجارشکنانی وجود دارند که همواره به منظور برهم زدن نظم عمومی بر خلاف قانون عمل می کنند، با این حال ما به صورت شبانه روزی در تلاشیم تا فرصت را از این افراد سلب کنیم.

**طراحی نقشه اخاذی از کارکنان ادارات کرمانشاه در زندان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از انهدام یک باند حرفه ای اخاذی خبر داد و گفت: سرکرده این باند حین طراحی نقشه های اخاذی، به جرم کلاهبرداری در زندان مرکزی کرمانشاه به سر می برده است.
سرهنگ رضا شیرزادی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط افرادی مامورنما مورد اخاذی قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 18 سجادیه قرار گرفت.
وی افزود: با گسترش دامنه بررسی ها مشخص شد که یک باند چهار نفره با استفاده از یک زن مأمور نما، کارکنان ادارات را مورد اخاذی قرار می دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: زن مذکور که قصد خروج از کرمانشاه را داشت با انجام اقدام های اطلاعاتی شناسایی و در فرودگاه کرمانشاه دستگیر شد.
سرهنگ شیرزادی با اشاره به اینکه سرکرده این باند حین طراحی نقشه های های اخاذی، به جرم کلاهبرداری در زندان مرکزی کرمانشاه به سر می برده است، گفت: متهم با انجام بازجویی های تخصصی به بزه انتسابی اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه دستگیری دیگر اعضای باند نیز در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد، یادآور شد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند.

**دستگیری 15 مالخر در نتیجه اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف متخلف
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف 21 فقره سرقت، دستگیری شش سارق و 15 نفر مالخر در نتیجه اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف متخلف خبر داد.
سرهنگ محمد رضا امیری عنوان کرد: در اجرای دستورالعمل ابلاغی پلیس آگاهی ناجا، طرح مذکور در قالب طرح استانی با تدوین دستورالعمل مربوطه و تعیین وظایف هریک از یگان های اجرایی به مدت سه روز در سطح انتظامی استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.
وی ادامه داد: در این راستا با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی و سایر یگان های انتظامی، اجرای این طرح در سطح استان منجر به کشف سه دستگاه خودروی مسروقه، 11 فقره سرقت قطعات و داخل خودرو، هفت فقره انواع سرقت سیم برق، تلفن همراه و طلاجات و دستگیری 6 سارق و 15 نفر مالخر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در پایان به مردم توصیه کر د: شهروندان حتما می بایست از مراکز تجاری مجاز و معتبر که دارای پروانه کسب هستند اقدام به خرید کنند.

**کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در سرپل ذهاب
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله کاروانی کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.
سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: عوامل انتظامی شهرستان سرپل ذهاب با اشراف اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و رصد قاچاقچیان سابقه دار موفق شدند، مسیر تردد یک محموله کاروانی کالای قاچاق را شناسایی کنند.
وی افزود: اکیپ گشت پلیس به صورت نامحسوس محور ورودی شهرستان سرپل ذهاب را تحت کنترل قرار داد و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت، محموله های موردنظر را رویت و در اقدامی غافلگیرانه متوقف کرد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری سه نفر و توقیف سه دستگاه خودروی تویوتا در این زمینه، تصریح کرد: در بازرسی از خودروها 24 دستگاه ماشین لباسشویی، 12 دستگاه دوچرخه، 9 دستگاه موتور و هشت دستگاه پنل کولرگازی کشف شد.
سردار امان اللهی ادامه داد: ارزش محموله های کاروانی که از شهرستان های مرزی به مرکز کشور بارگیری شده بودند، بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، همچنین متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.