به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کنگاور، با قدردانی از اقدام ها و تلاش های شجاعانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سرنگونی تروریست ها افزود: امنیت کشور ما به برکت بیداری این سربازان گمنام است.
وی بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت ایران، هراسی از ترقه بازی ها ندارد؛ رهبری با عظمت، سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی قدرتمندی دارند و دشمنان اگر کوچکترین حرکتی انجام دهند، با سیلی ملت مواجه خواهند شد.
خطیب جمعه کنگاور با اشاره به عملکرد سپاه قدس در مقابل تروریست ها که اقدام به ترورهای کور می کنند، اظهار کرد: اگر اقدام های سپاه قدس در چند سال اخیر در کشورهای همسایه ایران نبود امروز جمهوری اسلامی هر روز با داعش درگیری داشت.
وی افزود: قاسم سلیمانی سردار رشید ایران اسلامی نیز با فرماندهی و مشاوره قدرتمندانه خود نقش زیادی در پیروزی‌های منطقه داشته است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان استانی و شهرستانی منتظر دستورالعمل ها و مصوبات اشتغال زایی نباشند، تاکید کرد: استاندار، فرماندار و مجموعه اداره کار در بحث اشتغال از فرصت‌ها و منابعی که در استان وجود دارد باید برای بالا بردن وضعیت معیشت مردم و اشتغال زایی جوانان کنگاوری تلاش کنند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.