به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز پنجشنبه در بازدید از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان روانسر با بیان اینکه این نهاد یکی از سازمانهای اساسی و اصلی در تولید مواد غذایی است، تاکید کرد: مجموعه این اداره باید برای سالم سازی محصولات کشاورزی شهرستان تلاش بیشتری صرف کنند.
وی تصریح کرد: سالم سازی محصولات و تولیدات کشاورزی نقش اصلی را در سلامت جامعه دارد و باید کارشناسان حضور در مزارع و میان کشاورزان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.
فرماندار روانسر اظهار داشت: تلاش هایی خوبی در حوزه کشاورزی شهرستان صورت گرفته و باید با هم افزایی با رسانه ها این اقدام ها منعکس شود.
ویسمرادی ادامه داد: رشد و شکوفایی تمام توانمندیهای بخش کشاورزی که یکی از ظرفیت های مهم شهرستان است توسعه پایدار و اشتغالزایی را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: اگر استعدادهای کشاورزی شهرستان را بتوانیم در مسیر درست هدایت کنیم شاهد پیشرفت و شکوفایی شهرستان خواهیم بود.
نماینده عالی دولت در روانسر با تاکید بر تقویت بخش کشاورزی روانسر تصریح کرد: خاک حاصلخیز ، منابع آبی ، دانش کشاورزی و بسترهای لازم برای رونق کشاورزی در شهرستان فراهم است و باید این بخش هرچه بیشتر تقویت شود.
حسین ویسمرادی با تقدیر از خدمات ارزنده جهاد کشاورزی در شهرستان روانسر اضافه کرد: شهرستان روانسر سهم بسزایی در تولیدات کشاورزی استان کرمانشاه دارد که این حاصل تلاشهای کارشناسان این اداره و کشاورزان شهرستان است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان روانسر نیز گفت: 32 هزار هکتار از مزارع این شهرستان به کشت گندم و جو اختصاص یافته و کار برداشت و خرید جو از چند روز پیش در این شهرستان آغاز شده است.
کامران کریمی افزود: سومین واحد گاوداری صنعتی شهرستان در حال راه اندازی است و این شهرستان در تولید شیر رتبه هاب برتر استانی را داراست.
وی اظهار داشت: سالیانه 311 هزار و 932 تن انواع محصولات کشاورزی در شهرستان روانسر تولید می شود که تولیدات زراعی با 272 هزار و 991 تن بیشترین میزان تولیدی این شهرستان را به خود اختصاص داده است.
مدیر جهاد کشاورزی روانسر ادامه داد: هم اکنون بیش از چهار هزار هکتار از اراضی شهرستان به سیستم های آبیاری تحت فشار مجهز است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.