مهدی محمدی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، زمان حضور این تیم را روزهای 9 تا 14 تیر ماه امسال ذکر کرد و افزود: این گروه جراحی در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه مستقر می شود.
او با بیان اینکه این اولین سفر این تیم جراحی به استان کرمانشاه است، گفت: سرپرستی این گروه به عهده دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی است و در مدت 6 روز به صورت رایگان به انجام جراحی می پردازند.
او شماره تماس 09381464831 را به منظور اخذ نوبت اعلام کرد و افزود: افراد برای گرفتن نوبت می توانند با این شماره تماس بگیرند و مشخصات خود را به ثبت نمایند.
به گفته محمدی، این گروه توسط دانشگاه علوم پزشکی به استان دعوت شده و قرار است در مدت حضور خود افرادی را که ثبت نام می کنند را مورد معاینه و جراحی قرار دهد.
رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه این گروه با تیم کامل جراحی وارد استان می شود، افزود: ظرفیت کامل اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه در اختیار این تیم جراحی قرار می گیرد.
محمدی با بیان اینکه این تیم جراحی تنها افرادی را که نیاز به جراحی شکاف لب و کام و ناهنجاری های مادرزادی سر و صورت باشند را ویزیت می کنند، اظهار کرد: این تیم به افرادی که دچار سوختگی، ترمیم پوست و مو و انجام اعمال زیبایی باشند، خدماتی ارائه نمی دهند.
وی همچنین گفت که براساس اعلام سرپرست گروه، همه افراد از نوزاد تا مسن توسط گروه مورد معاینه و جراحی قرار خواهند گرفت.
او به اطلاع رسانی های گسترده توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به منظور اطلاع مردم از ورود این تیم به استان اشاره کرد و گفت: براساس اعلام های قبلی، فرمانداری ها یک سری افراد را به ما معرفی کرده اند و از طریق شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها، رسانه ها و همچنین تبلیغات میدانی اطلاع رسانی های لازم را انجام داده ایم.
محمدی اضافه کرد که دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی که از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران است سال گذشته از کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه تندیس 'مهر حقوق بشر' را دریافت کرد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.