فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این صندوق ها براساس پراکنش سطح شهر کرمانشاه به صورت تصادفی انتخاب شده اند و آراء داخل آن ها دوباره بازشماری می شوند.
وی افزود: علاوه بر صندوق های رای شهر کرمانشاه، تعدادی از صندوق های رای در شهرهای هلشی و کوزران نیز که جمعی از نامزدهای شورا به آن اعتراض داشتند نیز در حال بازشماری مجدد هستند.
رنجبر با غیرواقعی دانستن هرگونه گمانه زنی در خصوص نتایج جدید، گفت: تا زمانی که کار شمارش آراء به صورت قطعی به پایان نرسد هیچ موضوعی را نمی توان بیان کرد.
فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: نتیجه نهایی بازشماری صندوق های رای پس از بررسی میزان آرای مندرج در صورت جلسه های نهایی مربوط به نامزدهای علی البدل و تطبیق آن با میزان آرای تجمیع شده در سامانه اعلام می شود.
وی در پایان اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با تمام توان از آراء مردم حفاظت کرده و اجازه نمی دهد تا حق کسی تضییع شود.
شورای شهر کرمانشاه دارای 11 عضو اصلی و هفت عضو علل البدل می باشد که پس از اعلام نتایج انتخابات و مشخص شدن این اعضا، جمعی از نامزدها به نتایج اعلام شده اعتراض کردند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.