به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار فینال وزن 125 کیلوگرم کشتی قهرمانی آسیا عصر امروز (یکشنبه) بین یدالله محبی از ایران و سومیت از هندوستان برگزار شد.
در این مسابقه که 2 کشتی گیر با انگیزه زیادی روی تشک آمده بودند و مصمم به کسب عنوان قهرمانی بودند، محبی کشتی گیر کرمانشاهی برتر از حریف ظاهر شد و توانست 6 بر 2 حریف خود را شکست دهد.
این چهارمین پیروزی متوالی محبی در مسابقات قهرمانی آسیا بود که مدال طلا و عنوان قهرمانی را برای کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی به ارمغان آورد.
کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی در کشتی نخست مقابل های شانگ از چین با نتیجه 11 بر صفر و در کشتی دوم مقابل زولبو ناتساگسورن از مغولستان با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید.
محبی در دیدار نیمه نهایی نیز پس از آنکه در پایان وقت مسابقه مقابل کانگ جین نام از کره جنوبی با نتیجه 8 بر 8 مساوی شد به دلیل گرفتن امتیاز درشت از سوی داوران برنده اعلام شد تا به فینال راه یابد.
حامد رشیدی و بهمن تیموری کشتی گیران کرمانشاهی اوزان 70 و 74 کیلوگرم تیم ملی نیز در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافتند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.