به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین واحد صنعتی که مورد بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت، طرح 'بیواتانول' (گسترش سوخت سبز) تولید کننده انواع خوراک تخمیری در شهرک بیستون کرمانشاه بود که طبق گفته شیدانی مدیرعامل شرکت تا پایان سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.
این طرح که هم اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در صورت افتتاح می تواند سالانه 66 هزار تن بیواتانول تولید کند.
سرمایه گذاری صورت گرفته برای طرح بیواتانول 2 هزار میلیارد ریال عنوان شد و 135 نفر نیز به صورت مستقیم می توانند در آن مشغول به کار شوند.

** افتتاح شرکت قوطی سازی زمزم تا پایان امسال
یکی دیگر از طرح های مورد بازدید وزیر صنعت و معدن، شرکت قوطی سازی زمزم در شهرک صنعتی بیستون بود که طبق بیان هادیان مدیرعامل شرکت تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
این شرکت هم اکنون با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی بیش از 70 درصد پیشرفت دارد.
شرکت قوطی سازی زمزم در زمان بهره برداری 12 هزار تن قوطی آلمینیومی دوتکه تولید و 165 نفر در آن مشغول به کار خواهند شد.

** ایجاد بیش از 250 فرصت شغلی با بهره برداری از شرکت ذوب آهن
شرکت ذوب آهن بیستون آخرین طرحی بود که نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از آن بازدید کرد و در جریان آخرین روند اجرایی این طرح عظیم صنعتی که در زمان بهره برداری برای بیش از 250 نفر فرصت شغلی ایجاد می کند قرار گرفت.
شکری مدیرعامل شرکت ذوب آهن بیستون در این بازدید با بیان اینکه محصول تولید شرکت، تولید شمش از ضایعات به میزان 200 هزار تن در سال است، میانگین پیشرفت این پروژه را 50 درصد عنوان کرد.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم این شرکت را در ایام الله دهه فجر امسال آماده بهره برداری کنیم، میزان سرمایه گذاری آن را بیش از سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

** افتتاح و بازدیدی که لغو شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به کرمانشاه قرار بود ضمن بازدید از طرح توسعه پتروشیمی کرمانشاه نسبت به افتتاح کارخانه خودروسازی صحنه نیز اقدام کند که این برنامه ها لغو و به زمان دیگری موکول شد.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از 950 واحد صنعتی و تولیدی وجود دارد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 گزارش:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.