به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سنقر و کلیایی در این مراسم، با بیان اینکه فضای زندگی امروز در حوزه های مختلف بخصوص برای نوجوانان و جوانان بسیار پیچیده و پرتلاطم شده گفت: فقط معلمین می توانند در چنین فضایی رهرو، حرکت دهنده و اثرگذار باشند.
یاور محمدی افزود: ما هم امروز افتخار خدمتگزاری داریم و ضمن تکریم معلمین، همراه آنها و مجموعه آموزش و پرورش بایستی هنرمندانه و با ذهن قوی حرکت کنیم.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، حضور فرهنگیان و ایجاد امید نسبت به آینده توسط آنها را مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور پرشور در انتخابات، برنامه و مسیر حرکت ایران اسلامی را مشخص می کند و جامعه اگر مسیر مشخصی را ترسیم ننماید نمی تواند به توسعه در بخشهای مختلف برسد.
در این مراسم معلمان برتر در حوزه های مختلف با اهدا هدایا و لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.
***
فرماندارسنقرو کلیایی گفت: مبلغ 94 میلیارد ریال از محل تملک داراییهای سرمایه ای استان برای اجرای 96 طرح عمرانی در حوزه های مختلف دراین شهرستان اختصاص یافته است.
یاور محمدی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحها در بخشهای آموزشی، فرهنگی، راه، آب، کشاورزی، طرح هادی، گردشگری، عمران شهری، ورزشی، دام و طیور و شیلات و... می باشد.
فرماندار سنقر و کلیایی از رشد اعتبارات سالجاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال گذشته 72 میلیارد ریال بود که امسال 30 درصد افزایش یافته است.
وی اولویت بندی را از شاخصه های اصلی در تقسیم اعتبارات دانست و گفت: شروع پروژه جدید ممنوع بوده و اولویت اصلی در سالجاری اتمام پروژه های نیمه تمام می باشد.
امام جمعه سنقر و کلیایی نیز در این خصوص گفت: اختصاص اعتبارات به دستگاههای اجرایی که بتواند رونق تولید و اشتغال را سریعتر به حرکت در آورد، بایستی سرلوحه کار قرار بگیرد.
حجت الاسلام مجید صفدری افزود: حمایت از بخش کشاورزی که از پتانسیل ها و ظرفیتهای سنقر و کلیایی است و می تواند نقش مهمی را در رونق تولید و اشتغال به دنبال داشته باشد ضروری است.
شهرستان سنقر و کلیایی با 92 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.