حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقش مهم سپاه در افزایش توان دفاعی و سازندگی کشور، افزود: دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر قدرت های بزرگ را سرلوحه کار خود قرار داده است تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.
وی هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت قانون خدا ذکر کرد.
امام جمعه سرپل ذهاب، تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی برای حراست و پاسداری از کیان اسلامی را از دیگر هدف های تشکیل این نهاد انقلابی ذکر کرد.
حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اصلی ترین ماموریتی است که از روزهای نخست از سوی حضرت امام خمینی (ره) و دیگر مسئولان کشور بر عهده سپاه گذاشته شد.
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب، خنثی سازی توطئه ها دشمنان ، خاموش کردن شعله فتنه های کور گروهک های داخلی ، عرصه سازندگی، طراحی و ساخت سلاح ها و تجهیزات فوق مدرن نظامی ، نقش بی بدیل و موثری ایفا کرده است.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه، بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.