به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی روز سه شنبه در دومین کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی در استانداری افزود: لازم است بیشتر از سال گذشته موضوعات اجتماعی در دستور کار قرار بگیرد چرا که آسیب های اجتماعی ارتباط مستقیمی با موضوع توسعه در استان دارد که لازم است جدی گرفته شود.
به گفته رازانی، مسائل اجتماعی امروز در کشور جزو اولویت ها قرار گرفته به گونه ای که این موضوع مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری قرار دارد و جلسه شورای اجتماعی هر 6 ماه یکبار در محضر ایشان تشکیل می شود و وزارتخانه های مرتبط با مسائل اجتماعی گزارش خودشان را ارائه می کنند.
او ادامه داد: امروز کشور با مسائل متعدد اجتماعی مواجه است و به تعبیر مقام معظم رهبری 20 سال دیر به این مسائل ورود کرده ایم.
رازانی با بیان اینکه در برخی از موضوعات از متوسط کشور وضع بدتری داریم، گفت: لازم است سیاست ملی مقابله با آسیب های اجتماعی را ما در استان جدی تر بگیریم.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: یکی از اشکالات وزارتخانه های ما در تدوین برنامه ها صدور یک نسخه واحد برای تمام کشور است در حالی که در برخی از مسائل به خصوص از نظر فرهنگی در استان تفاوت های خیلی جدی با سطح ملی داریم که باید مورد توجه قرار بگیرد.
رازانی افزود: لازم است علاوه بر برنامه های کشوری در رسیدگی به آسیب های اجتماعی فهرستی نیز خودمان تنظیم کنیم و مسائل اجتماعی به ترتیب اولویت در استان مشخص بشوند و توجه ما به ترتیب اهمیت مسائل باشد.
او با اشاره به فعال بودن کارگروه شورای فرهنگ عمومی در کنار این کارگروه گفت: لازم است به وضوح مسائل اجتماعی و فرهنگی را از هم مشخص کنیم.
رازانی در پایان خواستار ایجاد مرکز اسناد در استان به منظور نگهداری نتایج تحقیقات در زمینه آسیب های اجتماعی شد.
7457/8066 خبرنگار:جواد الماسی** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.