محمدحسین محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آزادکاران تیم کشتی روستایی کرمانشاه در این رقابت ها که به میزبانی اراک برگزار شد، دو مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز کسب کردند.
وی ادامه داد: دو مدال طلای کرمانشاه در این رقابت ها توسط رضا رستمی در وزن 58 کیلوگرم و علیرضا رشیدی در وزن 69 کیلوگرم بدست آمد.
محبی خاطرنشان کرد: پیام نظری در وزن 50 کیلوگرم، علیرضا دوستی در وزن 63 کیلوگرم و علیرضا رحمت آبادی در وزن 100 کیلوگرم نیز سه مدال نقره برای کرمانشاه به ارمغان آوردند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: سه مدال برنز تیم استان هم توسط حسین مرادی در وزن 42 کیلوگرم، امیررضا ترکاشوند در وزن 46 کیلوگرم و سیدمهدی متولی در وزن 85 کیلوگرم بدست آمد.
وی گفت: در پایان این رقابت ها که با حضور یکصد کشتی گیر از 12 استان کشور برگزار شد تیم کرمانشاه پس از استان زنجان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و مازندران هم سوم شد.

** احتمال حضور تیم کشتی کرمانشاه در لیگ برتر قوت گرفت
محبی در ادامه از قوت گرفتن حضور تیم کشتی کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور خبر داد و گفت: با کمک رئیس خانه صنعت و معدن و مذاکره با مسئولان پتروشیمی کرمانشاه توافق های اولیه برای پذیرفتن اسپانسری (حمایت کننده مالی ) تیم کشتی استان صورت گرفت.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: نمایندگان پتروشیمی های سه گانه کرمانشاه در جلسه ای که روز چهارشنبه قبل برگزار کردیم موافقت اولیه خود را اعلام و قرار شد با تائید نهایی هیات مدیره این کار نهایی شود.
وی در پایان گفت: سازمان لیگ نیز فرصت حضور در رقابت های لیگ برتر برای ثبت نام را تا آخر هفته جاری تمدید کرده و قرار است بحث حضور یا عدم حضور ما تا اواسط هفته مشخص شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.